Skip to main content

مردم ستمدیده و مظلوم ایران

مردم ستمدیده و مظلوم ایران
بهمن موحدی(بامدادان)

مردم ستمدیده و مظلوم ایران احتیاجی به عذرخواهی پاسدار جنایتکار و دزد "قالیباف" ندارند؛ عذرخواهی این پاسدارِ پست و نفرت انگیز دردی از ملت ایران دوا نمی کند. توده های زحمتکش و پابرهنۀ ایران مترصد فرصتی هستند تا این آدمکشان و دزدان را روانۀ گورستان کنند.
قاليباف كه به جنگ طلبي شهرت دارد در دهه60 دو لشگر سپاه پاسداران و متعاقبا يك سوم جبهه را در جنگ عليه عراق فرماندهي كرده بود. او بسياري از كودكان و دانش آموزان را شخصاً به عنوان گوشت دم توپ به ميدانهاي مين مي فرستاد. او در اواخر دهه 60 به عنوان فرمانده سپاه پاسداران در استانهاي بزرگ گيلان و مازندران در شمال ايران نقش كليدي در سركوب اعتراضات بعد از جنگ داشت. به همين خاطر نيز به فاصله كوتاهي به رياست ستاد نيروي زميني سپاه منصوب شد. او پايه گذار سرويس اطلاعاتي نيروي شبه نظامي بسيج براي كشف هسته هاي مقاومت مردمي و دستگيري و سركوب آنها بود. در -

سال 76 به فرماندهي نيروي هوايي سپاه ارتقاء يافت.

وي در شكل گيري يگانهاي موشكي سپاه و گسترش آنها از 3تيپ يگانهاي موشكي زمين به زمين به 5تيپ نقش عمده داشت و تمركزش روي گسترش موشكهاي زمين به زمين شهاب بود. خامنه اي در سال 79 او را به دليل بيرحمي اش به سمت فرماندهي نيروي بدنام انتظامي منصوب كرد. اين پاسدار جنايتكار در سركوب قيامهاي مردمي و جنبش دانشجويي نقش تعيين كننده داشته و نيروي ضربت خشن پليس موسوم به پليس 110 را پايه گذاري كرده است او از سال 84 و در پروسه اشغال مناصب حساس و كليدي كشور توسط پاسداران, به مقام شهردار تهران منصوب شد.
به زودی طرفداران داخلی و خارجی رژیم جمهوری اسلامی خواهند دید که چگونه ستمگران درهم کوبیده خواهند شد.