Skip to main content

معلوم نیست برای چه و با چه

معلوم نیست برای چه و با چه
بهمن موحدی(بامدادان)

معلوم نیست برای چه و با چه انگیزه ای و بر چه مبنایی خبرنگار "آسوشیتدپرس" این گزارش مغرضانه و آخوند پسندانه و مغایر اخلاق ژورنالیستی و دروغ را تهیه و منتشر کرده است . چرا از اقدامات آخوندهایی که در ترور و کشتار و ویرانگری در ایران، منطقه و جهان نظیر ندارند و فقط در عراق4500 امریکایی را کشتند و در انفجار سفارتهای امریکا در لبنان و سایر نقاط جهان و همچنین انفجار مقر تفنگداران امریکایی در لبنان که صدها امریکایی را کشت حرفی نمی زند و آن را نمی بیند و گویا نمی خواهد ببیند. مشارکت آخوند ها در کشتار ۵۰۰ هزار نفر از مردم سوریه و اعدام های جمعی و تقریبا روزانه در ایران را ندیده است و حالا یادش افتاده است که سازمان مجاهدین خلق ایران را که در مقابل چنین آخوندهای تروریست و ضدبشر ایستاده اند را مورد انواع و اقسام اتهامات واهی و دروغین قرار می دهد . البته برای رضای خدا خبرگزاری "آسوشیتدپرس" برای -

آخوندها سینه نمی زند.باید به کسانی که گزارش"آسوشیتدپرس" را چماق خویش کرده اند و بر سر سازمان مجاهدین خلق ایران می کوبند و با ذوق و شوق فراوان و با آب و تاب آن را انعکاس می دهند گقت: اولاً اینکه چاه های نفت و پول مردم ایران دست سازمان مجاهدین خلق ایران نیست. بعدش هم باید به بعضی از خبرنگاران گفت : دوران پخش اخبار کذب و غیر واقعی پایان یافته است و با آمدن اینترنت و رسانه های اجتماعی دیگر انحصار اینگونه اخبار غیر واقعی پایان یافته است.
طرفداران داخلی و خارج نشین رژیم تبهکار و منحوس جمهوری اسلامی به زودی خواهند دید که ستمگران به دست پرتوان خلق قهرمان ایران و مجاهدین ، به شدت درهم کوبیده خواهند شد.
مرگ سخت و بی امان ظالمان نزدیک است .