Skip to main content

به آقای یوسف آذربایجان

به آقای یوسف آذربایجان
بهمن موحدی(بامدادان)

به آقای یوسف آذربایجان
من طرفدار تمامی نیروهای سرنگون طلب هستم ( البته به استثنای مرتجعین پهلوی چی و سلطنت طلبها) اینجانب در این سایت از مجاهدین و ملی گرایانِ مدافعِ براندازی تمام و کمال جمهوری اسلامی و کمونیستهای مدافع تمامیت ارضی ایران دفاع می کنم و آرزویم این است که این نیروها با یکدیگر متحد شوند.
من به هیچ وجه ضد ترک نیستم و بلکه برعکس تصور شما، عاشق هموطنان ترک خود می باشم و خواستار حفظ زبان بالنده و فرهنگ غنی و پربار هموطنان ترک خود می باشم، اینجانب مخالف سرسخت جریان پان ترکیسم و همچنین مخالف تفکرات تجزیه طلبانه هستم و از هرگونه پان گرائی ( پان ترکیسم ، پان ایرانیسم و پان عربیسم) متنفر هستم و این تفکرات را چندش آور می دانم.
در ضمن توجه باشید که مجاهدین به هیچ وجه دنبال این نیستند که دولت اسلامی در ایران تشکیل دهند بلکه برعکس خواهان تشکیل یک جمهوری لائیک در ایران هستند -

هدف سازمان مجاهدینِ ضد بنیادگرا، وتا بن استخوان ضدحکومت دینی، از این تیتر و عنوان "جمهوری دمکراتیک اسلامی" , خلع سلاح خمینی خون آشام از اسلام، ولایت فقیه وحکومت ونظام اسلامی بود. پس این تیتر خالی - تنها وتنها برای آن دورۀ 6 ماهۀ دولت موقت - در شورا تصویب شد و پس از دوران گذارشش ماهه ، کلمۀ اسلام از عنوان جمهوری دمکراتیک ایران برداشته خواهد شد. اگر چه در این مورد بارها بین اعضای شورا صحبت شده ، اما تاکنون هیچ فرد و گروهی رسماً تقاضای برداشتن این کلمه از عنوان آن دولت 6 ماهه را نکرده است.هدف تاریخی ذکر این یک کلمه در تیتر این دولت موقت 6 ماهه این بود که مجاهدین بگویند که: «" منِ مجاهد تحت این تیتر وبه نام اسلامی که من می شناسم- در این 6 ماه برای تشکیل اولین انتخابات موسسان برای برقراری یک نظام لائیک وسراپا مبتنی بر جدایی دین از دولت اقدام می کنم. دولت موقتی که منِ مجاهد، 6 ماه وقت، برای برقراری اولین انتخابات دمکراتیک دارم، دولتی است که دمار از روزگار تو خمینی و خامنه ای در می آورد و به نام یک انسان وسازمان مسلمان، حکومت ونظام اسلامی در ایران را برای همیشه به زباله دان تاریخ می سپارد"»