Skip to main content

درودهای صمیمانه خدمت جناب

درودهای صمیمانه خدمت جناب
اقبال اقبالی

درودهای صمیمانه خدمت جناب بهمن موحدی (بامدادان) گرامی؛
ضمن احترام به روحیه رزمنده، ایراندوستانه و فاشیست ستیزانه شما، بر این باورم که ارزیابی سیاسی شما نسبت به سازمان مجاهدین ذهنی-عاطفی و دور از بستر تاریخی- ایدئولوژیک، سیاست و پراتیک این سازمان است.
مجاهدین هدف روشن ایجاد حکومت اسلامی را در دستور کار دارند و تبعیض دینی- ایدئولوژیک را از هم اکنون بر پرچم خود حک کرده برافراشته اند. این چگونه لائیک دمکرات هائی هستند که شعارشان برقراری حکومت اسلامی و ورد زبانشان؛
فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ أَجْرًا عَظِيمًا‎ «مجاهدان را بر خانه‌نشينان به پاداشى بزرگ، برترى بخشيده است.» [قرآن نساء ۹۵] می باشد؟!
جناب موحدی عزیز؛
من و شما هدفمان آزادی ایران و بهروزی باشندگان میهن مان است. صادق ترین تکیه گاه مردم ایران خودشان، آگاهی سیاسی - اجتماعی تاریخی و همبستگی ملی شان است.

واقعیت اینست که مردم ایران پس از نزدیک به چهل سال تجربه خونبار حکومت اسلامی، دیگر زیر بار هیچ مذهبی نمیروند و باور کنید که اگر کل جامعه ایرانی را دست و پا بسته از حکومت اسلامی خامنه ای به حکومت اسلامی مجاهدین ویا هر فرقه دیگر اسلامی تحویل دهند، با توجه به آگاهی بالا، شناخت توده ای از فرقه های دینی و روحیه پیکارجوی ایرانی برای رهائی از زیر سلطه اسلام و اسلامگرایان، ازعزم آنها برای نفی نظام اسلامی کاسته نخواهند شد.
جناب موحدی گرامی؛
ما دارای هدف مشترک برچیدن حکومت اسلامی هستیم و برای سازماندهی یک پیکار لائیک دمکراتیک و ازادیخواهانه، نمی توانیم به باشندگان ایران ادرس نادرست دهیم.
ایرانیان در نخستین اعتلاء جنبش سراسری خود، حکومت اسلامی و مدافعانش را بتاریخ خواهد سپرد! کسانی که خیر نیروهای صادقی را می خواهند که زیر دیوار پوسیده مجاهدین نشسته اند، بهتر است آنها را به کنار کشیدن از زیر دیوار در حال فروریختن دعوت کنند تا قطب آزادیخواه، لائیک دمکرات و ایراندوست تقویت گردد.
در اینراه دست شما را بگرمی میفشارم.
تندرستی و شادی تان پایدار باشد!
با مهر و احترام
اقبال