Skip to main content

ائلیار عزیز

ائلیار عزیز
Anonymous

ائلیار عزیز
وضعیت مردم از هر لحاظ در ایران بسیار خراب است ولی مردم مرعوب شدند، خرافی شدند و اهل انقلاب نیستند. احزاب هم در عین ضعیف بودن بسیار قدرت طلب و دیکتاتور شده اند. اگر انقلاب یا قیامی هم صورت بگیرد اوضاع بهتر از حالا نخواهد شد. مردم در ایران بسیار عقب مانده، خرافی و ضد دمکراتیک هستند و در ایران برقراری دمکراسی ممکن نیست.
در آذربایجان هیچ جریان و تشکل جدی و توده ای نیست و از جریانات فارس هم دیکتاتورتر هستند و همه را جز خودشان و رهبران فاشیست ترکیه را مانقورد می شناسند. آذربایجانیها و روشنفکران بی سوادش هم از خود بیگانه هستند و از سیاست چیزی نمی دانند. از این ملت فارس زده و رهبران دیکتاتور انتظاری نیست که کاری به آذربایجان بکنند.

اگر انقلابی صورت نگیرد آذربایجان باخته است متاسفانه از انقلاب خبری نیست. اگر امریکا حمله کند که به نظر من منافع سرمایه های غرب چنین حکم میکند و قطعا حمله خواهد کرد باز آذربایجان باخته است و آذربایجانیها کلید بهشت را به گردن خواهند و بخاطر منافع و استعمار فارس مانند دوره جنگ ایران و عراق حسین حسین گویان به روی مین های امریکا خواهند رفت. در صورت حمله امریکا و انگلیس کردها که متشکل تر و سیاسی تر هستند و حاضر نیستند هیچ باجی به ملت فارس بدهند برنده خواهند شد و منطقه آزاد و احتمالا استقلال ملی شان را اعلام خواهند و بخشی از اراضی آذربایجان را هم از فارسها گرفته با خود خواهند برد. تورکها بسیار غیر سیاسی و عقب مانده هستند و ملت گرایی و دولت مداری بلد نیستند( های و هوی و افراط گرایی چهار بوزقورد وابسته به ترکیه را فراموش کن. آنها با اعمال شان دار و ندار آذربایجان را به باد میدهند.) آذربایجان در هر حال باخته است و با این ملت نمی شود کاری کرد. اما من شدیدا طرفدار حمله امریکا به ایران هستم. احتمالا آذربایجان تلفات و لطمات زیادی متحمل شود ولی در پایان نتیجه هر چه باشد از شرایط کنونی بهتر خواهند بود. مثلا : 1 - رژیم فاشیستی ایران از بین خواهد رفت و رژیم فاشیستی فارس ضعیف سر کار خواهد آمد 2- دریاجه ارومیه در این فرصت پر از آب خواهد شد 3 - در فارس شدن تورکها وفقه و خلا ایجاد خواهد شد 4 - احتمالات بهتر دیگری هم قابل پیش بینی است