Skip to main content

سازمان مجاهدین خلق ایران

سازمان مجاهدین خلق ایران
بهمن موحدی(بامدادان)

سازمان مجاهدین خلق ایران همیشه از "حق مقدس پناهندگی" دفاع کرده و تا حد توان خود از پناهندگان ایرانی در کشورهای مختلف حمایت می کند و به آنها کمک و یاری می رساند. واقعاً برای بعضی ها متاسف هستم که از حربه های مختلفی مدد می جویند و به هر طنابی چنگ می زنند تا به مجاهدین و شورای ملی مقاومت حمله کنند. از قدیم گفته اند کسی در راه خدا به پرو پای مجاهدین به عنوان اصلی ترین و جدی ترین نيروى مخالف رژیم خونخوار جمهوری اسلامی نمی پیچد! دشمنان شماره یک این رژیم ضد خلقی، شورای ملی مقاومت ومجاهدین خلق ایران هستند؛ و کسانی که به شورا و مجاهدین می تازند، در راه مبارزه جدی و موثر با رژیم جمهوری اسلامی، خلل ایجاد می کنند.
در ضمن آن افرادی که به آقای مسعود رجوی هتاکی می کنند و لقب های زشت می دهند، از هر رذلی، رذل تر هستند و به طور قطع از مزدوران ارتش سایبری رژیم می باشند. البته این مزدوان سایبری طرفدار رژیم

که دزد هستند و مال مفت و دزدی میخورند را نباید زیاد جدی گرفت. این مزدوران فکر میکنند می توانند کنترل فضای سایبری را در دست بگیرند، زهی خیال باطل. این مزدوران سایبری رژیم آخوندی در اکثر سایت های اپوزیسیون حضور دارند و از هر ترفندی برای تفرقه بین مردم و مبارزین استفاده میکنند، مثلاً گاهی حتی خود را مخالف رژیم نشان میدهند و تحلیل نادرست و غلط میکنند تا مردم را فریب بدهند. گاهی هم مستقیم چهره پلیدشان را نشان میدهند. مزدوران دزد سایبری آخوندی منتظر قهر و خشم خلق قهرمان ایران باشند.