Skip to main content

نويسنده و مفسر ، نه تاريخ را

نويسنده و مفسر ، نه تاريخ را
Anonymous

نويسنده و مفسر ، نه تاريخ را نخوانده اند و نه سعي مي كنند بخوانند ، نويسنده يا مفسر نوشته اند : پس از دست رد زدن "پدر روح الله خمینی" به سینه سازمان اسلامی مجاهدین خلق، به جنگ فرقه ای علیه حکومت اسلامی برخاست و بخش مهمی از عمر خود را در خدمت حزب بحث عراق گذراند. بعد از سرنگونی رژیم بعث، این فرقه راهی جز دخیل بستن به امریکا پیشاروی خود ندید.
در دوران ریاست جمهوری اوباما امریکا نتوانست از این فرقه بهره بردای "مفید" کند. اما با قدرتگیری ترامپ دلال منش، بازار این فرقه مذهبی هم احتمالن رونق خواهد یافت. رادیو فرانسه از "افشای پول‌های پرداختی مجاهدین خلق به مقامات دولت ترامپ" گزارش داد.
تناقض در متن فوق با توهين و دروغ آغاز مي شود و عجيب است ،اين دروغ را بر سر در خود حك كرده است ، خميني دست رد به سينه مجاهدين زد يعني چه ؟؟؟ در چه مورد و در كجا و در برابر چه درخواستي ؟؟ بر عكس آن صادق است .

يعني اين آنها بودند كه از مجاهدين خواستند اگر از انتقاد دست بردارند مي توانند صاحب مقام بشوند ، اگر مجاهدين به دنبال مقام بودند ،كه كار ساده بود، همين الان هم كافي است تو ،خودت را با ساز و كارهاي رژيم وفق دهي به راحتي وارد دستگاه مافيايي رژيم مي شوي ، چه برسد به اوايل انقلاب كه رژيم به دنبال نيرويي مثل مجاهدين بود ، همين انتقادها بود كه از حضور مجاهدين در مجلس ورياست جمهوري به بهانه راي ندادن به قانون اساسي رژيم خود داري كردند ، وقتي پايه استدلالي يك مقاله به اين شكل با دروغ آغاز شود ادامه آن بهتر نخواهد بود ، در متن مورد اشاره نويسنده و مفسر ذكر كرده اند جنگ فرقه اي يعني چه ؟؟ و وابسته شدن و زير چتر حزب بحث رفتن يعني چه ؟؟
اگر مجاهدين وابسته به صدام يا زير چتر صدام بود ، طبيعي و قانون مند است كه همراه با رفتن صدام ، مجاهدين بايد زودتر و قوي تر و شديدتر ازنيروهاي بومي وابسته به صدام نابود مي شدند و از بين مي رفتند ، ولي با اينكه رژيم بعد از صدام تمامأ وابسته به رژيم بودند نتوانستند از نظر حقوقي هيچ گونه اتهامي ( كشتار شيعيان و كردها و جاسوسي براي حزب بحث ) كه رژيم و حتي سران رژيم عراق به أنها مي زدند ثابت كنند ، حتي در خود دادگاه هاي عراقي كه مجاهدين خواستار آن شده بود و بر عكس آن در دادگاه بين المللي اسپانيا اين رژي آخوندي و المالكي بودند كه محكوم شدند ، حضور مجاهدين در صحنه سياسي تنها رژيم و اياديش هستند كه با غيض و غضب خود را به آب و أتش مي زنند
كساني كه امروز بعد از ميلياردها دلار هزينه براي پروژه هسته اي و نابود كردن اقتصاد و سرمايه ايران براي ( برجام ) هورا مي كشند ، يادشان رفته كه وقتي مجاهدين براي اجتناب از هزينه ها و خطرهايي كه اين پروژه براي ايران داشت شعار پروژه هسته اي حق مسلم ماست ،سر مي دادند ، حال أنكه أن موقع از فهم اين حقيقت در صحنه جهاني آگاه بودند شعا احمقانه حق مسلم سر نمي دادند ، و اگر واقعا حق مسلم بود ، شعار احمقانه حمايت از تفاوق ( برجام ) را سر نمي دادند ،
ولي چه مي شود گفت كه شاغول و خط كش نويسنده و يا تفسير گر ( حالا چرا اين مطلب به تفسير گر احتياج داشت خدا داند )
و امثال اينان خود را با قواره بد ريخت و كج و كوله رژيم ميزان مي كنند .