Skip to main content

تبارشناسی خمینی شارلاتان

تبارشناسی خمینی شارلاتان
بهمن موحدی(بامدادان)

تبارشناسی خمینی شارلاتان اهمیت زیادی ندارد؛ بلکه آن چیزی که اهمیت دارد ، 38 سال فساد ، جنایت ، خیانت، و قتل و غارت در ایران زمین است که مسبب تمام این مصیبت ها شخص خمینی خون آشامِ گور به گور شده است.
خمینی یک آخوند جاه طلب ، موذی، خودکامه، قسی القلب ، خونریز و خبیث بود. خمینی در جریان انقلاب ضدسلطنتی 57 ودر یک خلاء سیاسی و بانبودن چهره های سیاسی شناخته شده و در زندان بودن رهبران سازمان چریکهای فدائی و مجاهدین خلق، و پوشیده ماندن چهره دروغین آخوند از مردم، و با کمک امپریالیسم آمریکا و دیگر دول امپریالیستی غربی برای اسلامی کردن ایران و کشورهای خاورمیانه بر روی ابرها سوار گشت، و بر پشت و شانۀ خلق ایران فرود آمد.
اگر این شارلاتان ، و این نامرد روزگار یک جو شرف و انسانیت داشت، با آن پیشواز باشکوهی که از او پدید آمد، و آن اعتمادی که از جانب مردم ایران به او شد ، وظیفه داشت که -

خدمتگزار مردم باشد . اما خمینی راه خیانت و جنایت را پیمود و بدنام ترین چهرۀ تاریخ ایران شد.خیانتی که خمینی به مردم، کشور و تاریخ و فرهنگ ما نمود، در تاریخ کم پیشینه، و پیامد آن ورشکستگی کشور، و جدا رانده شدن آن از صحنه سیاست و اقتصاد جهان است.