Skip to main content

نمونه ای از مغالطات یک قومیت

نمونه ای از مغالطات یک قومیت
بهمن موحدی(بامدادان)

نمونه ای از مغالطات یک قومیت گرا:
«"... ولی از زاویه فشار اجتماعی که اختلاف بارزی بین دو رژیم شاه و شیخ هست از جمله موسیقی و حجاب اجباری و امثالهم رژیم آن سخت گیری قبلی را ندارد و تنها فشاری که افزایش افزایش میابد بر ملیتهای غیر فارس است "» عجب!!! به این اظهار نظرها می گویند "منحرف کردن افکار دیگران" و "آدرس غلط دادن" و "تفرقه و اختلاف انداختن بین مبارزین و مردم".
تمامی مردمان ایران از ستم و تبعیضات آخوندی در رنج و عذاب هستند، برای رژیم ضدایرانی و ضدخلقی جمهوری اسلامی که ،"فارس و غیر فارس" تفاوتی ندارد و سرکوب و چپاول رژیم متوجۀ تمامی مردم ایران از فارس و غیر فارس است.رژیم جمهوری اسلامی به دلیل ماهیت ضدخلقی اش با تمامی اقوام ایرانی در جنگ و ستیز است. البته در ایران هموطنانی که شیعه مذهب نیستند تحت ستم مضاعف قرار دارند. به طور مثال هموطنان کرد و بلوچ و ترکمن به جرم سنی مذهب بودن ! -

انواع و اقسام ستم ها و تبعیضات را تحمل می کنند. و هموطنان بهائی و زرتشتی و مسیحی و یهودی و دروایش نیز تحت ستم مضاعف هستند. متاسفانه در ایران "ستم مضاعف مذهبی" از سوی آخوندهای پلید وجود دارد و به هیچ وجه "ستم ملی" در ایران وجود ندارد.
جمهوری اسلامی ، یک رژیم آپارتاید مذهبی است.
جمهوری اسلامی ، یک رژیم ضدایرانی است که دشمن تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران زمین می باشد که حتی اسامی ایرانی را نیز نمی تواند تحمل کند.
جمهوری اسلامی، دشمن زبان فارسی است و اگر می توانست زبان فارسی را ممنوع می کرد و زبان عربی را جایگزین آن می کرد .