Skip to main content

نوشته ی تهدید آمیز « آخوندی

نوشته ی تهدید آمیز « آخوندی
آ. ائلیار

نوشته ی تهدید آمیز « آخوندی-آریایی»، « ساواکی-ساوامایی»
بعد از انتشار مقاله ی « انقلاب و پیشیمانی از آن»
که به نویسنده فرستاده اند:
تهدیدگران یا تهدید گر « در متن و نثر خود ، جهت رد گم کردن، "آخوند و آریا" ، خط « ساواکی-ساوامایی» را ممزوج نموده اند، که معلوم نشود، به کدام گروه تعلق دارند» . و ظاهرا به نام خط فکری آریایی امضاء گذاشته اند.
سخن متن این است که چون نویسنده ی مقاله « آخوند و آریا» را نقد میکند، به « اشد مجازات» خواهد رسید. یعنی « ترور» خواهد شد.
پاسخ :
ساواک و ساواما هر دو از یک جنس اند
و سرنوشت شان نیز یکی ،
و از آن گریزتان نیست.
فرزندان خلق قهرمان آذربایجان پایان ناپذیرند،
ما نامیراییم،
چون کشتزارهای سرزمینمان در هر فصل از نو میرویم
و اختناق شمایان را سرنوشتی جز نابودی نیست.
از اینروست که آزادی جاودانه است.
**

behrooz mohammadi <dowlateiran@gmail.com>



اعوذ بالله من الشّیطان الرجیم يَوْمَ يُحْمَى عَلَيْهَا فِي نَارِ جَهَنَّمَ فَتُكْوَى بِهَا جِبَاهُهُمْ وَجُنُوبُهُمْ وَظُهُورُهُمْ هَذَا مَا كَنَزْتُمْ لِأَنْفُسِكُمْ فَذُوقُوا مَا كُنْتُمْ تَكْنِزُونَ فَلاَ تُعْجِبْكَ أَمْوَالُهُمْ وَلاَ أَوْلادُهُمْ إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُعَذِّبَهُم بِهَا فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَتَزْهَقَ أَنفُسُهُمْ وَهُمْ كَافِرُونَ وَيَحْلِفُونَ بِاللَّهِ إِنَّهُمْ لَمِنكُمْ وَمَا هُم مِّنكُمْ وَلَكِنَّهُمْ قَوْمٌ يَفْرَقُون لَوْ يَجِدُونَ مَلْجَأً أَوْ مَغَارَاتٍ أَوْ مُدَّخَلاً لَّوَلَّوْا إِلَيْهِ وَهُمْ يَجْمَحُونَ

دولت ایران ضمن محکوم کردن زشت کاری ددمنشانه اشرار که چند صد بیگانه و منافق و مشرک و کفار حربی با تابعیت عراقی و یمنی و بحرینی ودیوزادگان یهودی زاده و فاسق و فاجر و انیرانیان، تجمعی در اوج کراهت و بی مایگی و زشتی تحت عنوان 22 بهمن در بلاد ایرانیان و سرزمین اهورایی خاک پای ائمه معصومین برگزار کردند و موجبات شر و آسیب به مردم و کسب و کار مردم و ایجاد بدبینی بین اقوام مردمان و ابنای بشر را فراهم کردند، به ملت ایران دست مریزاد میگوید که خیل عظیم مومنان که با بی توجهی مطلق به این اقدامات دیوهای سیاه و سپید و رسانه های اهریمنی اشرار تمامی دیو های پلید را انگشت به دهان کرده اند! چنان که در هر تجمع نامشروعشان این گوساله پرستان شب نشده مشت محکمی بر دهان خودشان میزنند.

همچنین به اشرار بشارت میدهیم که تمامی عناصر مواجب بگیر شما که یک روز مواجبشان قطع شود فتنه بپا میکنند تا شر و خونریزی حاصل شود و پول کثیفی نصیب ایشان شود همگی شناسایی شده و به حول و قوه الهی به اشد مجازات خواهند رسید.
دولت پادشاهی ایران