Skip to main content

آقای دکتر فیروز نادری این خبر

آقای دکتر فیروز نادری این خبر
Anonymous

آقای دکتر فیروز نادری این خبر را در فیس بوک خود تکذیب کرد:
FAKE NEWS!!
I have been contacted by multiple people asking if the news below which is going viral in Iran is accurate. IT IS NOT. I oppose Mr. Trump's policies but this is not how I communicate, and the data about NASA is totally bogus.

در این نشانی:

https://web.facebook.com/photo.php?fbid=10208740622938574&set=a.2673648566079.2115397.1402125887&type=3&theater

و بدینگونه:
Dr Firouz Naderi
8. Februar um 05:55 ·
I wrote this post in English and asked a friend who writes Farsi better than I to translate it.
تکذیبیه زیر در پاسخ به متنی که به کذب به اینجانب نسبت داده شده نوشته شده است. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.
با آنکه من حامی آقای ترامپ نیستم و بشدت در مخالفت با سیاستهای او، بخصوص منع صدور ویزا صحبت کرده ام، در این تکذیبیه اعلام میکنم متنی که در رسانه های دیجیتال و چاپی ایران به اینجانب نسبت داده شده، کذب کامل است. اگر اطلاعات مضحک این متن، از جمله سهم ۴۳ درصدی ایرانیها از کل تعداد کارمندان ناسا (سهم واقعی کمتر از یک درصد است) یا غرق شدن کالیفرنیا زیر آبهای کارائیب باعث شک خواننده نمیشد، لحن و سبک آن باید به وضوح مشخص میکرد که نامه مذکور توسط بنده نوشته نشده است. من به هیچ وجه نمیدانم چه کسی از نام من استفاده کرده و یا به چه دلیل اینکار را کرده است، اما این داستان ساختگی را بکل تکذیب میکنم.
من بهمراه دیگر اعضا جامعه ایرانی-آمریکایی به سخن گفتن در مخالفت با دستور اجرایی آقای ترامپ برای منع صدور ویزا ادامه خواهیم داد و آنرا در دادگاه های آمریکا بچالش خواهیم کشید، زیرا آنرا غیرقانونی و در واقعیت برای منافع ملی آمریکا زیانبار میدانیم. آن دسته از ما با شخصیتهای اجتماعی مسوولیت این را داریم که ازطرف دانشجویان ایرانی، دارندگان گرین کارت، و دوستان و اقوام شهروندان آمریکایی ایرانی تبار، این عمل نسنجیده را تقبیح کنیم.

در این نشانی فیس بوک خویش:

https://web.facebook.com/Dr-Firouz-Naderi-71364090055/?fref=ts