Skip to main content

اطلاعیه درگذشت جابرزاده رو در

اطلاعیه درگذشت جابرزاده رو در
Anonymous

اطلاعیه درگذشت جابرزاده رو در نشونی زیر:
http://www.hambastegimeli.com/%DA%AF%D8%B2%D9%8A%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%…
اگه بخونین، از جمله نوشته: "رئیس جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی، با تسلیت به مردم اصفهان و خانواده بزرگ مقاومت و اعضای شورای ملی مقاومت ایران، و به ویژه با تسلیت به همرزمان این مجاهد کبیر و صدیق در سازمان مجاهدین خلق ایران و ارتش آزادیبخش ملی، فقدان او را بطور خاص به «مسعود» تسلیت گفت و افزود: ... براستی ۵ دهه وفا و یاری با مسعود در خطیرترین آزمایشهای تاریخ معاصر ایران جای تهنیت و تبریک دارد."

آیا این جملات یعنی اینکه تشکیلات رجوی باشرف واسه سواستفاده هایی

آیا این جملات یعنی اینکه تشکیلات رجوی باشرف واسه سواستفاده هایی شبیه موارد زیر حالا داره فیل زنده کردن مسعود رو هوا میکنه؟

تاکنون در مواردی که من برخوردم توی تشکیلات هوادارای سازمان، خبر مرگ رهبر خاص الخاص رو بعنوان تاکتیک حفاظت از رجوی باشرف دارن توجیه می کنند!

یه نکته قابل تامل دیگه هم اینکه بخصوص حالا که بروبچه ها پاشون به حاشیه دنیای دمکراتیک تر رسیده، هر لحظه میتونن در دادگاه برعلیه رجوی و دارودسته ش اقامه دعوا کنند، این فرقه هم با هوا کردن فیل مرگ رجوی رذل یه لایه حفاظتی دیگه دور اون مردک باشرف کشیده و الخ.... فرقه رجوی واسه عملی کردن منویاتشون، در هزار اشرف/اردوگاه های آلبانی و ... هم همونطویکه قبلاً گفته بودم بااین فیل جدیدی که هوا کردن دوباره مثل انقلاب ایدئولوژیک و طلاق بازی و ... همه رو دارن بدهکار رجوی ... می کنند و با بروبچه های طلبکار هم "صفر-صفر" کردن و اینجور بازیها ... راه انداختند.

متاسفانه برخلاف آرزوهای ما رجوی باشرف و دارودسته او بخوبی میدونن که هیچ راه بازگشتی واسه خودشون باقی نگذاشته اند و شوربختانه جاده سنگلاخ لعنت تاریخ رو سوار بر خر وقاطر شیطان و در رکاب رجوی ... تا به آخر خواهند رفت!

اما تا اونجاییکه به وظیفه انسانی ما بر می گرده، اگه واقعاً دلمون واسه اون جانهای شیفته آزادی و برابری که رجوی باشرف در حیات و ممات در قل و زنجیر تحمیق و ناآگاهی حالا دوباره پشت دیوارها و پنجره های تاریک و آهنین اردوگاهای هزار اشرف و آلبانی اسیر کرده و قصد سربه نیست کردن اون برگهای زنده حافظه تاریخی معاصر سرزمینمون رو داره، می سوزه؛ دوستان و رفقای شفیق، من فکر می کنم از همین امروز باید واسه نجات رفقامون از حصارهای اردوگاه های جدید هزاراشرف/آلبانی و ... کاری بکنیم. لطفاً تا دوباره به قیمت جون چند صد نفری دیگه دیر نشده، کاری کنیم!

مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
بر و بچه های آلبانی و هزار اشرف یادتون نره!

رفیق سائل.