Skip to main content

آقای یارادیجیلیق بهاری؛

آقای یارادیجیلیق بهاری؛
Anonymous

آقای یارادیجیلیق بهاری؛

یک- این مظلوم نمایی تان با ادبیات مملو از نفرت و تحقیری که در آرشیو ایرانگلوبال از خود بجای گذاشته اید، نمیخواند متاسفانه. از انشاء و لحن این کامنت اخیرتان چنین برمی آید که این کامنت توسط یکی دیگر از برادران مجموعه بهاری نوشته شده است، چراکه لحنی نسبتآ متین و ملایم دارد و از لحن بشدت هیستریک و پرخاشجویانه ینیلیک/یارادیجیلیق فاصله گرفته است.

دو- وارد شدن به بحثهای اقتصادی و جامعه شناختی با کسی که هنوز معنی سوسیال ساینس/علوم اجتماعی را نمیداند، نمیتواند چیزی جز اتلاف وقت باشد. اگر شما نظراتتان در مورد علم جامعه شناسی، روانشناسی، روباتیزاسیون و یا اقتصاد را در مقاله ای بنویسید، من مطمئن هستم که جامعه شناسان آذربایجانی و ایرانی جوابتان را خواهند داد.

سه- طی چند سالی که وبسایت وزین ایرانگلوبال فعال بوده، شما سهم زیادی در اغتشاش آفرینی،

سه- طی چند سالی که وبسایت وزین ایرانگلوبال فعال بوده، شما سهم زیادی در اغتشاش آفرینی، اعصاب خردکنی و انحراف روند مباحثات داشته اید، همان کاری که در سایتهای آذربایجانی نظیر قیرمیز و غیره انجام داده اید و تقریبا ورشکستشان نموده اید. دوستانتان در مجموعه بهاری باید بدانند که آذربایجانیها نظاره گر اعمال مخربتان هستند. من هم بعنوان کسی که از زاویه ای روانشناسانه این مسائل را تعقیب میکند، در مواقع لازم اطلاع رسانی خواهم کرد.