Skip to main content

به نظر می رسد که خامنه ای خود

به نظر می رسد که خامنه ای خود
بهمن موحدی(بامدادان)

به نظر می رسد که خامنه ای خود نیز با این طرح به اصطلاح "آشتی ملی" موافق باشد، اما برای اینکه جنگ زرگری راه بیندازد و همچنین خود را از اهن و تلپ و تک و تا نندازد، می گوید آشتی ملی معنایی ندارد. ما ایرانیان باید هشیار باشیم و در دام نقشه های شوم رژیم نیفتیم، تمامی باندهای رژیم احساس خطر کرده اند و برای گریز از سرنگونی دم از "آشتی ملی" می زنند. همچنین زمزمه هایی از درون رژیم برای رفع حصر موسوی و کروبی به گوش می رسد که ترفندی است برای کشاندن مردم به پای صندوق های مضحکۀ انتصاباتی رژیم در اردیبهشت 96.
باری ، پیشنهاد "آشتی ملی" باند روحانی - خاتمی و به عبارت دیگر زبان درازی و سهم‌خواهی آنان از خامنه ای و نظر مساعد طیفی از عناصر باند خامنه‌ای با این پیشنهاد، از این واقعیت ناشی می‌شود که در شرایط حاضر موقعیت خامنه ای بیش از پیش تضعیف شده است آن‌چنان که عواملی از باند خودش نیز با باند مقابل همنوا

شده اند .
همچنین پیشنهاد باند روحانی - خاتمی از ”آشتی“ از این واقعیت نیز ناشی می‌شود که تعادل قوای بین‌المللی و منطقه‌ یی به زیان رژیم رقم خورده است، بنابراین باند روحانی - خاتمی می‌خواهند با بهره‌ برداری از این فرصت و موقعیت ضعیف خامنه‌ای، هم سهم بیشتری از قدرت را نصیب خود کنند و هم برای دول غربی بیشتر دم تکانی کنند، اما احمق ها نمی دانند که ملت ایران از تمامی باندهای رژیم متنفر هستند و خواهان سرنگونی تام و تمام رژیم جمهوری اسلامی با تمامی جناحها و باندهای جنایتکار آن هستند. و در ضمن ملت ایران ، موسوی و کروبی را نیز از همین رژیم سفاک می داند، و این دونفر نمی توانند ملت را فریب داده و مانع از سرنگونی رژیم شوند.