Skip to main content

به هلاکت رسیدن رییس مزدور و

به هلاکت رسیدن رییس مزدور و
بهمن موحدی(بامدادان)

به هلاکت رسیدن رییس مزدور و جنایتکار اداره اطلاعات رامشیر به دست جوانان انقلابی خوزستانی را به خلق در زنجیر و مظلوم ایران تبریک می گویم. مبارزه مسلحانه پتانسیل اعتراضی نهفته در مردم را رها می کند. پناسیل جنبش انقلابی و مسلحانۀ ایرانیان به حال خود رها شده است و با آغاز کوچکترین حرکت مبارزاتی رادیکال، بدنۀ نیروهای رادیکال انقلابی مردم درسرتاسر ایران به جنب و جوش خواهد افتاد. برای آغاز هر گونه مبارزۀ مسلحانه ابتدا باید زمینه های ضرورت سیاسی آغاز چنین مبارزه ای را فرموله و فراهم کرد و در عین حال مردم با هر شیوه ای از مبارزه که صلاح می دانند با تشدید مبارزه رژیم را به حالت تدافعی بکشانند. آغاز مبارزه مسلحانه توسط نیروهای مترقی مردمی می تواند موجب پیوستن خیل عظیم جوانان مبارز به آن و در نتیجه گسترده و همه جانبه گردد و می بایست اشکال دیگر مبارزاتی را در سرتاسر ایران همزمان ادامه داد. موضوعی که

مهم است آن است که از همه اشکال مبارزاتی خلاقانه و غافلگیرانه برای به زانو درآوردن سیستم سرکوب رژیم می بایست یاری جست.
می بایست جنگ ملت با دولت را علنی کرد و شرایط را از حالت عادی وارد شرایط پیش زمینه انقلابی نمود.
قطعاً با سکون سیاسی هیچ تغییری در ایران صورت نخواهد گرفت و آزادی گرفتنی است و بدون تلاش و مبارزه بدست نخواهد آمد.
جدال مردم و مبارزه با حاکمیت می بایست شکل علنی به خود بگیرد و هر فردی به هر شکلی که صلاح می داند اعتراض و ناخشنودی خود را در افکار عمومی علنی کند تا بازتاب پیدا کرده و سپس بازخورد عمومی لازم را پیدا کند.
بکار گیری اشکال گوناگون مبارزاتی می تواند رژیم را سردرگم کند.رژیم باید صدای پای انقلاب مردمی را بشنود و قطعاً زمانی خواهد شنید که دیگر کاملا دیر شده است.
مبارزات ما می بایست هدفمند و متداوم باشد و مبارزه به بخشی از زندگی روزانه ما تبدیل شود.
بدون تلاش بی وقفه و همگانی و تلاش جمعی مردمی پیروزی حاصل نخواهد شد.
قیام مسلحانۀ توده ای تنها راه سرنگونی عملی جمهوری اسلامی و رهایی از دیکتاتوری فاشیسم مذهبی است
به امید پیروزی انقلاب سوم ایرانیان و سرنگونی هر چه زودتر رژیم جهل و جنون آخوندی و تشکیل یک جمهوری بر اساس اصول حقۀ سوسیالیسم و لائیسیته و دمکراسی.
زنده باد آزادی و عدالت
سرنگون باد حکومت جنایتکار اسلامی