Skip to main content

هرچه بود، اراده خدا بود!؟

هرچه بود، اراده خدا بود!؟
بهمن موحدی(بامدادان)

هرچه بود، اراده خدا بود!؟
تلویزیون رژیم در یک سریالی که ساخته است به نکاتی اشاره کرده که برای جوانان امروز قابل تأمل است. جوانانی که می‌خواهند بدانند چگونه انقلابی به آن عظمت و با آن خواسته‌های آزادیخواهانه و مترقی، ناگهان به یک حرکت ارتجاعی و قرون‌وسطایی دگردیسی یافت.
آنچه می‌خوانید پیاده شدۀ حرفهای ملا خمینی خون آشام و مجری تلویزیون رژیم است که در تاریخ 6خرداد سا ل 1386 از تلویزیون خمینی پخش شده (در قسمت ششم سریالی درباره زندگی خمینی)
خمینی: ما از اول هیچ بنا نداشتیم که به پاریس بریم. مسایلی بود که هیچ اراده ما، درش دخالت نداشت، هرچه بود اراده خدا بود!... کارهایی که می‌شد ما اصلاً در ذهنمون نمی‌آمد که اینکار باید بشد، ولی می‌شد! و دیدیم که نتیجه داد!
گوینده تلویزیون رژیم: حالا از فرودگاه شارل دو گل و دیگر فرودگاهها، نوارهای ضبط شده امام به‌راحتی وارد ایران می‌شد!

خمینی خون آشام درباره آنچه که ژیسکاردستن بنا‌ به خواسته شاه برایش انجام می‌داد گفت: دولت فرانسه... با ما محبت کردند.
گوینده رژیم در همان سریال زندگینامه خمینی، بیلانی از کارکرد تبلیغاتی خمینی و در حقیقت بیلان تلاش‌های رسانه‌های غربی در جا انداختن وی در رهبری انقلاب به دست داده که قابل‌توجه است

گوینده تلویزیون رژیم: 450 مصاحبه و دیدار تلویزیونی با امام در پاریس انجام شد. روزی 5 مصاحبه!
خمینی در یکی دیگر از همان مصاحبه‌هایش در پاریس، نکته‌یی هم درباره محبت رسانه‌های آمریکایی به خودش یادآور شد: گاهی خبرگزاریهای آمریکا می‌آمدند و به من صحبت می‌کردیم می‌گفتند: این در تمام اروپا و در آمریکا و مقداری هم در خارج آمریکا پخش میشَد... و هنگامی که یکی از خبرنگاران با تعجب از خمینی سؤال کرد چگونه در میان این همه رهبران اپوزیسیون، شما در معرض چنین موقعیت و چنین امکاناتی قرار گرفتید؟ و نقش تبلیغات و عوامل خارجی در رسیدن شما به موقعیت کنونی‌تان چیست؟ خمینی گفت: ”اینطور نیست که اونچه که مردم را متوجه ما کرده است، امور خارجی باشد نخیر!... من چون از دیگران واردتر بودم، ... از این جهت مردم بیشتر توجه داشتند! “
و به این ترتیب خمینی خون آشام با سرعتی شگفت از گوشه حجره‌اش در نجف به رهبری انقلاب ایران رسانده شد تا زمام امور به دست جوانان و نیروهای انقلابی و پیشتاز نیفتد.