Skip to main content

نه به آشتی ملی آخوندی ، فقط

نه به آشتی ملی آخوندی ، فقط
بهمن موحدی(بامدادان)

نه به آشتی ملی آخوندی ، فقط و فقط برچیدن رژیم جنایتکار و غارتگر جمهوری اسلامی .
خلق ایران خواهان براندازی رژیم اسلامی و نهادینه کردن لائیسیته و سوسیال دمکراسی اند .
خلق ایران به باندهای ریاکاران سبز و بنفش و شرکا میگویند خیانت و تبانی با رژیم اسلامی علیه منافع و مصالح خلق ایران بس است .شرم بر شما اصلاح طلبان که دیگر بار با توطئه نو زیر نام آشتی ملی ، مردم ایران را قربانی آمال جاه طلبانه و فاسد ضد ملی خود میکنید. خلق ایران میدانند که سردمداران رژیم جنایتکار اسلامی 38 سال است با تمامی قوای سرکوب با بکار گیری ریا،ترفند،تقلب،دروغ و تبهکاری برای ماندن بر قدرت از هیچ وسیله ای که ضمانت قدرت آن را تأمین کند اعبا نداشته است .این پدیدۀ نو نیست اسلام در تاریخ 1400 ساله گذشته اش برای ماندگاری انگلی خود در ایران دست به هرنوع تبهکاری -

و ریا زده است .این خاصیت است که به جان و مال بشریت بی اعتنا و از هر نوع اخلاق انسانی تهی است .
اصلاح طلبان ریاکار که جنگشان با دیگر جناح های رژیم اسلامی بر سر تقسیم غنائم بود با طرح شعار اصلاحات آنهم در رژیمی که خود آن را معماری کرده و خود در نهادینه کردن انواع و اقسام جنایات رژیم سهم مستقیم داشتند قول های ناشدنی و تبلیغات گمراه کننده در میان مردم دادند . طوقیان مردم در مسیر تغییرات جدی با دادن قربانی در راه آزادی و بر چیدن رژیم شروع شد.
دغل کاران اصلاح طلب را وحشت گرفت که مبادا کلیت رژیم توسط جوانانمان برچیده و این آقایان دزد و تبهکار را دیگر در آینده آزاد ایران جائی برای چپاول و غارت سرمایه های ملی نباشد.
در اين راستا نيروهای اصلاح طلب اسلامی که خود بخشی از بدنه رژیم اسلامی است بخت رسيدن خود به قدرت را تنها در تحکیم و ابقای حکومت اسلامی می بیند و به همین خاطر مزورانه طرح "آشتی ملی" را مطرح می کند.
اصلاح طلبان در ایران و حامیان خارج نشین آنها مریدان فاشیسم اسلامی و بقای آنند.
نابود با رژیم جنایتکاران و دزدان اسلامی در تمامیت آن