Skip to main content

مردم میهن مان طی روزهای گذشته

مردم میهن مان طی روزهای گذشته
بهمن موحدی(بامدادان)

مردم میهن مان طی روزهای گذشته رشد انگل وار شبکه های عظیم مافیایی در حاکمیت فاسد جمهوری اسلامی که تا به امروز گوشه هایی از آن بدلیل فشار افکار عمومی رسانه ای شده است را در تازه ترین نمونه آن یعنی«مافیای فروش جسد» تجربه کردند.
رشد و نمو انواع و اقسام مافیای «آب، زمین، جنگل، دریا، کوی، مواد مخدر، بنزین، اعضاء بدن مانند قرنیه، فک و کبد» و یا”مافیای فروش دختران و نوزادان» تماما دستاوردهای حکومتی فاسد و مستبد است که متولیان دزد و غارتگر آن بواقع دست تمامی شبکه های معروف مافیایی در جهان را از پشت بسته اند.
باندهای مافیایی رژیم با همکاری قضاییۀ رژیم و پزشکی قانونی و شهرداری به اجساد افراد مجهول الهویه و قربانیان اعدام دست یافته و سپس آنها را در بازار و از جمله به مراکز دانشگاهی برای بخش های آناتومی بفروش می رسانند. این وضعیت وخیم و ضد ارزش های انسانی در حالی است که در تمامی کشورها، مراکز -

دانشگاهی و پژوهشی بویژه در رشته های پزشکی و آناتومی انسان، دارای سهمیه بوده و حکومت ها موظف هستند تا به میزان تعداد دانشجوهای شاغل دراین رشته ها، نیاز های آنان را ضمن توافق اصولی بازماندگان و یا وارثین متوفیان تامین نمایند.
براین منطق و در نبود سیاست های اصولی در رژیم جمهوری اسلامی و بویژه وجود انواع باند های مافیایی، اکنون بسیاری از دانشگاه ها ی کشور ناچار شده اند تا نیاز های خود را از تنها راه ممکن، یعنی «باند های فروش جسد» که به یقین دستان آلوده کارگزاران رژیم در آن نقش مستقیم ایفا می کنند، را تهیه نمایند.