Skip to main content

اردوغان بیجا می کند که اسم

اردوغان بیجا می کند که اسم
بهمن موحدی(بامدادان)

اردوغان بیجا می کند که اسم ایران و ایرانی را بر آن دهان ... خود می آورد ، او باید به فکر عذرخواهی از ارامنه باشد، دولت ترکیه بیش از یک میلیون نفر از ارامنۀ مظلوم و بی گناه را نسل کشی کرده است. اردوغان دست پیش را می گیرد که پس نیفتد. یکی باید از خطر نفوذ پان ترکیسم در منطقه سخن به ميان آورد. دولت فاشیستی ترکیه به دنبال تبلیغ تفکر پلید و فاشیستی پان ترکیسم در منطقه است که در تضاد کامل با اندیشه های آتا ترک است. آتا ترک اعتقادی به فعالیت در خارج از مرزهای ترکیه نداشت. آتاترک سعی میکرد افکار ناسیونالیستی را در داخل مرزهای ترکیه گسترش دهد.
هموطنان ما باید بدانند که پان ترکیستها و تجزیه طلبان آذربایجانی در خدمت اهداف شوم رژیم ضدایرانی و ضدبشری جمهوری اسلامی هستند. بیشترین بهره از پانترکیسم را در حال حاضر رژیم جمهوری اسلامی می برد! وجه اشتراک پان ترکها و رژیم جمهوری اسلامی، دشمنی با تاریخ

و فرهنگ و تمدن ایران است . در کل برای وجود داشتن این اندیشه(پانترکیسم) میهن دوستی و تعلق خاطر به تاریخ ایران نباید وجود داشته باشد. و این در راستای اهداف شوم رژیم پلید جمهوری اسلامی نیز می باشد.
سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ضدخلقی و وزارت بدنام اطلاعات جمهوری اسلامی کاملاً بر این جریان (پان ترکها و تجزیه طلبان آذربایجانی) مسلط هستند و حتی به راحتی آنها را هدایت میکنند.
پان ترکها و تجزیه طلبان آذربایجانی سعی در ایجاد یک هویت جعلی و سوء استفاده از هموطنان ترک ما را دارند.اما تیر آنان به سنگ خورده و به جز عده ای از افراد گمراه و نادان را نتوانستند با خود همراه کنند.
سرنگون باد رژیم ضدخلقی جمهوری اسلامی
نابود باد تفکر پلید پان ترکیسم