Skip to main content

به محمد رضا لوائی پانترک

به محمد رضا لوائی پانترک
بهمن موحدی(بامدادان)

به محمد رضا لوائی پانترک
بر خلاف مغالطات و نظرات مغرضانه و غیر واقعی تو و آدرس های غلطی که می دهی، سران رژیم جمهوری اسلامی نه تنها خود را ایرانی نمی دانند، بلکه با همۀ وجود و هستی خود از ایران و ایرانی تنفر داشته و دشمن تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران هستند. جمهوری اسلامی، یک رژیم ضد ایرانی است. رژیم جمهوری اسلامی ، دشمن زبان فارسی است و اگر می توانست زبان فارسی را ممنوع می کرد و عربی را جایگزین آن می کرد. رژیم پلید جمهوری اسلامی نه تنها در پی خاموش کردن و سرپوش گذاشتن بر روی یادگارهای ملی و نیاکان ما است، بلکه همواره می کوشد به روش هایی گوناگون، مردم را در زیر سرپوش آهنین و فراموشی تاریخی قرار داده، و آنان را از واقعیات دور بدارد. نمونه هایی از دشمنی رژیم جمهوری اسلامی با تاریخ و فرهنگ و تمدن ایرانیان : ۱- حذف دوره های پیش از اسلام، و به فراموشی سپردن تاریخ درخشان دوران هخامنشی، اشکانی،

و ساسانی- در این ارتباط، تا آن جا که توانستند، به گذشته تاریخ ایران اهمیت کم و ناچیزی داده، و در برابر، تاریخ اسلام را با افسانه های دروغین، به خورد جوانان، و نوجوانان ایران می دهند. خامنه ای جلاد بارها اعلام کرده است که تاریخ ایران پیش از اسلام پشیزی ارزش ندارد و ایرانیان در آن زمان کمترین هویتی نداشتند و این اسلام عزیز است از برکت وجودش در ایران، ایرانیان ارزش و اعتبار پیدا کردند.

۲- بنیاد و ساختن هرچه بیشتر امامزاده و مسجد در هرگوشه ایران، و به کارگماردن مداحان، و چاپلوسان که ملتی را به سمت خرافات و اراجیف مذهبی و دور شدن از تاریخ میهنمان رهنمود می کنند، روش دیگری برای سرپوش گذشتن بر تاریخ گذشته است. رژیم مردم را از برگزاری جشن ها و آیین های ملی شان باز می دارد و آخوندها سنت های زیبایی چون چهارشنبه سوری را حرام اعلام می کنند؛ از طرفی مزدوران رژیم مردم را به سمت هیئت ها، تکیه ها، مسجد ها و محل های روضه خوانی سوق می دهند و در آن مکان های نکبت بار، به شسشتوی مغزی مردمان ایران زمین می پردازند.

۳- از بین بردن آثار تاریخی، و یادواره های ملی ایران- برکسی پوشیده نیست که این رژیم تا آن جا که توانسته، با پتک و تبر به جان یادواره های ایران افتاده، و آنان را از میان برده است. تلاش برای از میان بردن تندیس آریوبرزن و نابود کردن تندیس آرش کمانگیر در شهر ساری، نمونه هایی از آنند. همچنین رژیم برای حفاظت از آثار باستانی چون تخت جمشید کمترین کوششی نمی کند و با رها کردن آن بناهای تاریخی، موجبات از میان رفتن آنان را فراهم آورده است، به طوری که ستون های تخت جمشید ترک های بزرگی برداشته اند و گُل سنگ تمامی نقش های زیبای دیوارهای تخت جمشید را پوشانده است.

۳-خواندن اذان و قرآن، با صوت و آوازِ اسلامی و پخش بدون قطعی آن در سراسر شبکه های تلویزیونی و رادیویی و همچنین در کوچه ها و خیابان ها نمونه دیگری از دشمنی رژیم با هنر مردمان این سرزمین و شاد زیستن ایشان است. حکومت اسلامی از روز نخست از یک سوی به تحریم آواز خواندن، به ویژه خواندن زنان پرداخت و از سوی دیگر، با ایجاد مناره در کنار مسجدها، به خواندن اذان با آواز و صدایی دلکش و موزون و خواندن قرآن با صوتی زیبا و بلند، موجب کشش و جذب ناخودآگاه مردم شده است. چنانکه امروزه، از شدت صدای نا میمون اذان و صوت قرآن، نمی توان در نیمه روز در خیابان های ایران پای گذاشت.

سرباز هخامنشی در تخت جشمید که با گل سنگ پوشیده شده است و دیگر چیزی از چهره اش پیدا نیست، هدف این رژیم جنایتکار تازی نابودی کامل آثار باستانی ایران است که مربوط به دوران طلایی این سرزمین می باشند.
برای آن که بهتر به این حقه بازی اسلامی اشاره ای کرده باشیم، کافیست که به گفتار و مکالمه زبان های هندی، چینی، عربی، تایلندی، ویتنامی و بسیاری از زبان های دیگر گوش فرا دهیم که برایمان بسیار ناهنجار و ناخوش آیند است. در حالی که اگر همین زبان ها به شعر و ترانه خوانده شود نه تنها نا خوش آیند نیستند، بلکه هرکدام زیبا و دلنشین می باشند.

در پایان، شوربختانه می توان اذعان نمود که رژیم تاکنون با برپا کردن تعداد بیشماری مسجد و مراکز مذهبی و تربیت چند دهها هزار آخوند و مبلغ مذهبی و هزاران مزدور و حقوق بگیر خود در سراسر کشور و پرکردن فضای شهرها از صدای گوش خراش اذان، روضه، و قرآن خوانی، این سرزمین را به یکی از کشورهای عقب مانده و بیگانه پرست و در عین حال زیر فشار و دیکتاتوری مذهبی- نظامی درآورده است.