Skip to main content

چقدر زشت و ناپسند است که فردی

چقدر زشت و ناپسند است که فردی
بهمن موحدی(بامدادان)

چقدر زشت و ناپسند است که فردی به نام "داور" ( همان پرویز و حسن و رهگذر) از هر موقعیتی استفاده می کند و به ناحق به کمونیستها حمله می کند ! این فرد ضدیت هیستریک و عجیب و غریبی با کمونیستها دارد. لجن پراکنی های این فرد علیه جنبش کمونیستی، یاد آور شعارهای قمه کشها و چماقداران خمینی خون آشام است که به تجمعات کمونیستها در مقابل دانشگاه تهران حمله می کردند و شعار می دانند : «"حزبتون حزب مچل رهبرتون لنین کچل"»
این فرد باید بداند که پدیدۀ "تجزیه طلبی" محصول و زائیده رژیم های شاه و شیخ است و نه زائیدۀ انقلاب اکتبر و کمونیستها. وقتی رژیمهای شاه خائن و خمینی خون آشام حتي به زبان‌های بالنده خلق‌های ما مثل خلق‌های بلوچ،‌ ترک و كرد و عرب خوزستانی و ترکمن اجازه انتشار کتاب به زبان اصلی نداده و نمی دهند، واضح است که جریان تجزیه طلبی تقویت می شود. در همین 38 سالی که از عمر ننگین رژیم پلید جمهوری اسلامی -

می گذرد ببینید که چقدر جریان تجزیه طلبی تقویت شده و قدرتمند شده است ! که مقصر آن تماماً متوجۀ رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی است. تجزیه طلبی ، محصول سیاستهای تبعیض آمیز است که شوربختانه رژیمهای شاه و شیخ همیشه سیاستهای تبعیض آمیز را دنبال می کردند و می کنند.
سران و کارگزاران و مزدوران رژیم پلید جمهوری اسلامی ، سلطنت طلبها و پادشاهی خواهان پهلوی چی، تجزیه طلبان و پان ترکها و پان عربها ، دشمن ایران و ایرانی می باشند که باید افشاء و تار ومار گردند.
باری ، آنهایی که می گویند تمامی چپهای ایرانی "بی وطن " ، "تجزیه طلب" و "وطن فروش" می باشند، یا وابسته به رژیم ساقط شده و منحوس پهلوی هستند و یا وابسته به رژیم نکبت و جنایتکار و فاشیسم مذهبی جمهوری اسلامی.
محمدعلی عمویی کمونیست و از اعضای برجستۀ حزب توده در مصاحبه ای در باره شکل گیری حزب توده می گوید:
«"در هفتم مهر سال 1320 ، شماری از فعالان سیاسی جامعه ایران نشستی داشتند و طی سه روز درباره چگونگی جامعه، ترکیب طبقاتی و ویژگی های اجتماعی ایران بحث های طولانی کردند. آنجا حزبی پایه گذاری شد که متکی به توده مردم باشد و برای بهبود شرایط زیست مردم ایران فعالیت کند؛ "ضمن دفاع از تمامیت ارضی کشور" نه بر مبنای ناسیونالیسم بلکه بر مبنای "میهن دوستی ایرانیان"»
آموزگاران بزرگ کمونیسم به ما می گویند که یکی از وظایف پرولتاریای هر کشوری، دفاع از تمامیت ارضی میهن خود است. پرولتاریا، خانه و وطن دارد و از تمامیت وطن خود دفاع می کند.
سرنگون باد رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی
نابود باد بقایای سلطنت پهلوی
نابود باد تفکرات تجزیه طلبانه و تفکرات پلید پان ترکی و پان عربی