Skip to main content

درست می فرمایید خانم مهناز

درست می فرمایید خانم مهناز
بهمن موحدی(بامدادان)

درست می فرمایید خانم مهناز هدایتی گرامی ؛ خامنه ای جلاد به خوبی می داند که خلق قهرمان و شریف ایران به دنبال سرنگونی تمام و کمال رژیم جنایتکار و غارتگر جمهوری اسلامی با تمامی باندها و جناحهای آدمکش و دزدش می باشد. البته این را هم باید گفت که اگر چه خامنه ای آشتی ملی را رد کرد و اگر چه می خواهد سر به تن هیچ‌کدام از آدمهای باند خاتمی -روحانی نباشد و اگر قدرت داشت همه‌شان را تصفیه می‌کرد، اما چون می‌داند که اولاً توان آن را ندارد و نمی‌تواند، و اگر هم می‌توانست، این اقدام الزامات خودش را در همه زمینه‌های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی دارد و انقباض مطلق است و جراحی و رفتن زیر فشارهایی است که نظام زیر آن له خواهد شد. از طرف دیگر عقب‌نشینی در برابر کسانی که تا دیروز می‌گفت باید بیایند و توبه کنند و غلط کردم بگویند؛ به‌معنی عقب‌نشینی خودش می‌باشد و معنی آن کوتاه آمدن از هژمونی و قدرت مطلقه‌اش و

واگذار کردن سهمی از قدرت و اختیاراتش به رقیب است که این هم در نهایت به نفی ولایت‌فقیه و حاکمیت خودش راه می‌برد. بنابراین تا آنجا که بتواند به شیوه یکی به نعل و یکی به میخ ادامه می‌دهد؛ اما دیر یا زود مثل برجام باید انتخاب کند.
در مورد آخوند شیاد خاتمی و دار ودستۀ اصلاح طلبان هم باید بگویم که این جماعت رذل و روباه صفت و حامیان خارج نشین آنها مریدان فاشیسم اسلامی و بقای آنند. اصولاً رسالت اصلاح‌طلبان حکومتی و غیر حکومتی و حامیان خارج نشین آنها از بین بردن شرایط انقلاب و سرنگونی تام و تمام رژیم پلید جمهوری اسلامی است، یعنی همیشه این جماعت مزور به نفع این آخوندهای پلیدِ حاکم و برای ادامۀ استثمار و ظلم و ستم آنها فعالیت می کنند و سعی در فریب مردم دارند.
نابود باد رژیم جنایتکاران و دزدان اسلامی در تمامیت آن.