Skip to main content

در این تارنما کوششهای

در این تارنما کوششهای
Anonymous

در این تارنما کوششهای تجسسی انجام ندهیم و به اصل مطلب بپردازیم. وظیفه مهم نویسنده گان ایرانی و مسئول این است که مردم را از دو جریان مخرب که حیات انها را تهدید می کنند اگاه سازند .اسلام دولتی و سوسیالیسم دولتی . قرن 20 قرن خونریزان بلشویک بود که ملیونها نفر بنام عدالت اجتماعی روانه گشتارگاهای هیتلر ویا استالین شدند . برای فهمیدن انچه بر سر بشریت امده است کافی است نگاهی به کتابهای چاپ شده در غرب توجه کننیم.بیش از هزاران کتاب در باره جنایتهای ادولف هیتلر و نظام بلشویکی بوسیله مورخین صاحب نام در اختیار ماست .ترجمه و خواندن این اثار کلید موفقیت ما در باز شناسی راه از بیراه است . اما انچه ترجمه شد بیش از چند جلد مصیبت بار منتخبات لنین و دولت انقلاب و مانیفست و تاریخ مملواز دروغ حزب بلشویک نبود .

ای کاش همین چند جلد در زمان پهلوی ها منتشر میشد و عقل مردم در باره این کتابها قضاوت میکرد و نه نفرتشان .
در یک کلام انچه در روسیه روی داد کودتائی بود که لنین به کمک ژرمنها سازماندهی کرد و بی انکه گلوله ای شلیک شود عاقبت از هم فرو ریخت و فلسفه مارکس را بی اعتبار ساخت. واقعیت این است که مردم شوروی به برده گی گرفته شدند و بلشویکها دشمن شماره یک طبقه کار گر شدند. در شوروی در اردوگاهای کار مناسبات برده گی و اجاره دادن و اجاره گرفتن کار گران حاکم بود . وکشور ما ایران قربانی این سراب تروریست یهودی تبار روس یعنی لنین شد. نه تنها در کشور ما ایران پیشه وری قربانی این سراب شد بلکه اروپای شرقی و سپس المان شرقی به مدت نیم قرن زیر چکمه های بلشویک جان سپردند . افرادی مانند لوائی به دنبال ان هویت گمشده ای هستند که لنین انرا در سیبری و گشتار های چند هزار نفری نابود کرد . شعار همبستگی خلقها تحت ستم حزب توده و فدائیان و مجاهدین فرصتی به تجزیه طلبان نخواهند داد و پاسخ انها ان خواهد بود که اقای بامدادان نوشته اند (


بهمن موحدی(بامدادان)


نظر:


به محمد رضا لوائی پانترک
ملت ایران نه تنها از گوشمالی پانترکها در ایالت سین کیانگ از خود هیچ واکنشی نشان نمی دهد، بلکه از این بابت از دولت چین متشکر است که پانترکها را حسابی ادب می کند.
باید با هر روشی تفکر پلید و فاشیستی پان ترکیسم را نابود کرد و دولت چین این مهم را درک کرده است و با قاطعیت با پانترکها برخورد می کند. ما ایرانیان نیز پس از سرنگونی رژیم ضدایرانی و ضدبشری جمهوری اسلامی، باید همانند دولت چین با پان ترکها و تجزیه طلبان آذربایجانی برخورد کنیم و همین برخورد قاطع و بدون ترحم را نیز با تجزیه طلبان عرب خوزستانی و بلوچ و کرد داشته باشیم . )