Skip to main content

کمونیستهای متحد خمینی !!!!

کمونیستهای متحد خمینی !!!!
بهمن موحدی(بامدادان)

کمونیستهای متحد خمینی !!!! چپول های 57 !!!!
عجب ! قدری ادب، و تربیت داشتن هم خوب است.
در ضمن تجزیه طلبان و اخبار مربوط به آنها چه ربطی به چپ و کمونیست دارد؟! کدام چپ و کمونیستی به خلیج همیشه فارس گفته است خلیج عربی؟! کدام چپ و کمونیستی نام و نگارش شهرهای ایران را تغییر می دهد و اهواز را الاحواز می نویسد و یا آذربایجان را آزربایجان ؟!
آخر من نمی دانم بعضی ها روی چه حسابی می گویند "کمونیستهای متحد خمینی" ؟! خمینی خون آشام ، یک ضد کمونیست قهار بود و به خون کمونیستها تشنه بود. در دهۀ سیاه 60، کمونیستها بعد از مجاهدین، بیشترین هزینه ها را در راه مبارزه با رژیم خمینی متحمل شدند. آن افرادی که کمونیستها را متحد خمینی خون آشام معرفی می کنند، یا وابسته به رژیم جمهوری اسلامی هستند و یا وابسته به محافل سلطنت طلب و پهلوی چی ها. وقتی انقلاب همه را غافلگیر کرد، وقتی انقلاب آنقدر قدرتمند شد که

شاه رفتنی و سلطنت برچیدنی شد، دول غرب خمینی را به شاه ِ رفتنی، و حکومت اسلامی را به سلطنت در حال سقوط، ترجیح دادند. «پایهء سلطنت» را کنار گذاشتند و «پایهء مذهب» را بدست گرفتند. ایرانی که بر روی انبار ذخایر انرژی لم داده است، بازار کار و سرمایهء مربوط به یک جمعیت وسیع، و مهم‌تر از همه، کشوری در کنار شوروی را به هر قیمتی شده باید از دست انقلابی که با هر درجه پیشروی و پیروزی‌اش می‌توانست طبقۀ کارگر و کمونیسم را در موقعیت بسیار قدرتمند قرار دهد نجات داد. میان شاه و یک مرتجع دیگر باید یکی را انتخاب می‌کردند. شاه را مردم نمی‌خواستند. خمینی را به مردم تحمیل کردند!
اما این جایگزینی شاه و خمینی بسادگی اتفاق نیفتاد. خیل وسیعی از رؤسای جمهور و ژنرال‌ها و سیاستمداران و استراتژیست‌ها و اتاق فکر‌ها و آیت الله‌ها و ملی - اسلامی های داخل و خارج و رسانه ‌های دست آموز و خبرگزاری های کارکشته‌ای مثل بی.‌بی.سی، دست در دست هم، هیولایی به نام خمینی، این دشمن قسم خوردهء کارگر و کمونیسم و سکولاریسم و برابری و آزادی، را به «رهبر» آن انقلابی تبدیل کردند که تمام هدف اش آزادی و برابری و حرمت انسانی بود. کاری را که شاه و سلطنت از عهده‌اش برنیامده بود با خمینی و حکومت اسلامی به سرانجام رساندند: به خاک و خون کشاندن انقلاب حق طلبانه مردم و کشتار مجاهدین و کمونیستها.
درود بر کمونیستها و درود برمجاهدین
نابود باد بقایای سلطنت پهلوی
نابود باد تفکرات تجزیه طلبانه و تفکرات پلید پان ترکیستی و پان عربیستی
سرنگون باد رژیم ضدخلقی جمهوری اسلامی