Skip to main content

در طولی تاریخ مستند از انتیک

در طولی تاریخ مستند از انتیک
ناصر کرمی

در طولی تاریخ مستند از انتیک تا به امروز، نامی و نشانی از مردم و نژاد عرب و جغرافیای مسکونی عربی در ایران وجود نداشته و ندارد. استان خوزستان امروز بخشی از ساترابی پارسه و یا پارس بوده و امروز و فردا هم خواهد بود.
نام عرب و جغرافیای مسکونی عربی هدفمند از سوی قاجاریان به چند خانوادهء اعراب مهاجر کپر و آلونک نشین و خانه بدوش با تعدادی گاومیش داده شده است. بی جهت نیست که پان ترکیسم امروز هم استان خوزستان را عربستان و خلیج فارس را خلیج عربی مینامند.

امروز هم مردمان مهاجر عرب به استان خوزستان در اقلیّت اقلیت هستند و جغرافیای ثابتی ندارند، بنا بر این کسی اجازه ندارد وجبی از استان خوزستان را به اعراب نسبت دهد و یا نام عربی بر شهرهای خوزستان بگذارد و یا هر جنبشی در این استان را به نام اعراب بنویسند.
به حقوق شهروندی مردم مهاجر و در اقلیّت عرب خوزستان احترام گذاشته میشود، ولی هر گونه پرخاش و سبک سری آنها در قدم اوّل از سوی مردمان ایرانی تبار استانهای غرب، جنوب غربی و جنوب کشور و استانهای همجوار خوزستان با شدّت تمام پاسخ داده خواهد.
حرکت عرب تباری از نوع یوسف عزیزی بنی طرف، ............. بی هویّت در خدمت سه قطب اصلی ضد ایرانی است: 1- در خدمت علی خامنه ای تُرک تبار 2- در خدمت پان عربیسم 3- و در خدمت پان ترکیسم است
من به عنوان یک ایرانی جنوب کشور همین امروز به افرادی مانند یوسف عزیزی بنی طرف اعلام میکنم که در فردای ایران ایشان و همفکران ایشان در ایران و در استان خوزستان جا و مکانی نخواهند داشت و هویّت و تابعیّت ایرانی از چنین افرادی سلب خواهد شد. دشمن و خائن را در خانه پناه دادن خطاست.