Skip to main content

کاربری که موضوع الیناسیون را

کاربری که موضوع الیناسیون را
Anonymous

کاربری که موضوع الیناسیون را با موضوع تقسیم پیراشکی و طنز مربوط به آن اشتباه گرفته، قطعا تفاوت دو بخش مقاله را متوجه نشده است، و چون شناخت متوسطی از الیناسیون ندارد همه چیز را با همه چیز قاطی کرده است.
نویسنده گرامی مقاله این دو موضوع را از هم جدا کرده اند و چون موضوع اول، نیازی به توضیح اضافی ندارد و در قالب همان طنز شروع مقاله به خوبی بیان شده است به موضوع دوم پرداخته اند.
در مقاله آمده است:
«خود را به قيمت گذشتن از حق و حقوق خود، در پناه يکی ديگر کشيدن، يا به دليل تمايل پنهان به گريز از خود است، و يا به دليل ضعيف بودن.»
و بعد از آن، چون مورد «ضعیف بودن»، با توجه به همان قسمت طنز شروع مقاله نیازی به توضیح اضافی نداشت به موضوع دوم یعنی «تمايل پنهان به گريز از خود » پرداخته شده است.

تفاوت درست نخواندن و درست خواندن را می توان در مقایسه کامنت این کاربر، با کامنت خواننده فرهیخته ای

مشاهده کرد با مشخصات زیر:
فرستاده شده توسط Anonymous در چ., 02/15/2017 - 16:55
که نوشته اند:
«صرف نظر از ابعاد فلسفی مقاله که خواننده را به تعمق در مقوله های بنیادی و کلی تشویق می کند، من به طنز شروع مقاله و شراکت نویسنده با یکی از قلدر های دبستان برای مقابله با قلدر های دیگر .... فکر می کنم و از خودم می پرسم وقتی یک شریک قلدر می تواند این بلا را سر شریک خود بیاورد بدبخت هایی که نه به عنوان شریک بلکه به عنوان عنتر معرکه از قلدر های جهان برای مقابله با قلدر محلی التماس و تمنا می کنند چه بر سرشان خواهد آمد!»

راستی شما فکر می کنید که آخر و عاقبت عنتر های معرکه چه خواهد شد و تا کی می توانند با جست و خیز و نشان دادن اعضای پایین و بالای بدنشان جای دوست و دشمن را وسط معرکه آمریکا و اسراییل به این و آن نشان دهند؟
(قسمت نشان دادن جای دوست و دشمن به وسیله عنتر های معرکه را از یکی از مقالات اقای اصفهانی عزیزمان وام گرفته ام!)