Skip to main content

به آقای ....آ. ائلیار

به آقای ....آ. ائلیار
ناصر کرمی

به آقای ....آ. ائلیار .... سایت ایران گلوبال کودکستان نیست و کاربران هم کودک نیستند که شما به عنوان مسئول و آموزگار آن به کودکان و کاربران درس فرهنگ گفتگو دهید تا آنها را تربیت کنید که نیتجهء 10 سال آن چنین شده است.
تا آنجا که بیاد دارم این سایت هدفی آینده نگری داشت و هدف ایجاد فضایی برای تبادل اندیشه و صیقل دادن انها بود که افرادی مثل شما و یوسف عزیزی بنی طرف فضای این سایت را در سطحی پایین آورده اید که در بسیار مواقع آدم شرم دارد مطالب شما و یوسف عزیزی بنی طرف را بخواند.
دوره گردی و ولگردی از نظر واژه ای و مفهومی اجتماعی و جامعه شناسی به کسی گفته که دارای اندیشه و کاراکتر محکمی نیست و هر دروازه ای که باز است در آن سرکی میکشد و سخن پراکنی بی مورد میکند.
.....

حداقل مدّت 12 سال است که در فضای مجازی این اقای یوسف عزیزی بنی طرف را میشناسم و در حقیقت یک دوره گرد راه گم کرده است که پایگاه و جایگاه خاصی ندارد مگر نزد تجزیه طلبان تُرک و نزد افراد با دیدگاه ماتریالیسم شرمگینی مانند شما.
نوشته های فرهنگی و زبانی و قومی شما که زبان شفاهی و بدون الفبایی و بدون خطی و نوشتاری تُرکی را به زبان سومری ها نسبت میدهید، همچنین نسبت دادن نام آذربایجان به سکایی ها نه اینکه تحریف . گزافه گویی و واژگونه نگاری تاریخی است، بلکه اعمالی مافیایی و جنایی و جنایت محسوب میشود.
همین روش شما اصول و فلسفه مارکسیسم و سوسیالیسم علمی را به پایین ترین و پست ترین مکاتب ارزشی تبدیل کردید، نتیجهء فرهنگ سیاسی و و فرهنگ گفتگوی تُرک تباری خلخالی، علی خامنه ای و رجب طیب اردوغان است، دیگر از نوشته های شما و فرهنگ گفتگو و قضاوت شما دیگر چه انتظاری میشود داشت.
تذکر به شما ، سکایی ها (سفال بدستان) مردمانی هند اروپایی و هند ایرانی بودند و زبان آنها هم زیر مجموعه ای از زبانهای ایرانی است. تا قبل از قرن 12 میلادی قوم و نژآدی بنام تُرک تباری در فلات ایران و در آسیای کوچک (ترکیه امروز) وجود نداشته است، بنا بر این نوشته های شما حاکی از یک خلاء و بیانگر یک حقارت تاریخی، فرهنگی، و اجتماعی است که برای پُر کردن آنها وبرای خود ارضایی درونی به آنها اقدام میکنید، خودکُشی کردن هم برای یک خود ارضایی و پاسخ به خلاء های درونی است، که راه و روش مردم آزاری و مافیایی و جنایی با واژگونه نگاری تاریخی و ربودن تاریخ و فرهنگ دیگران را در پیش نمیگرد. انتخاب راه با شماست.