Skip to main content

""" تبریک به کمونیست‌ها و

""" تبریک به کمونیست‌ها و
Anonymous

""" تبریک به کمونیست‌ها و همکاری شیعه‌های شاهنامه خوان با در و دسته کمونیست‌ها """ مقابله دولت ترامپ با حزب الله لبنان از ونزوئلا آغاز شد"""" وزارت خزانه داری آمریکا که هرساله نام‌ افراد و سازمان‌ها متهم به فعالیت‌های تروریستی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه می‌کند، طی روزهای گذشته نام برخی از اعضای فعال حزب الله لبنان در خارج را در لیست تروریست‌ها اضافه کرده است.
یکی از برجسته‌ترین نام‌های جدیدی که اخیرا وزارت خزانه داری آمریکا در لیست متهمان به فعالیت‌های تروریستی و دست داشتن در فعالیتهای مربوط به قاچاق مواد مخدر، اضافه کرده است، نام «طارق العیسی» معاون اول رئیس جمهوری ونزئلا است.
طارق العیسی معاون اول رئیس جمهوری ونزوئلا که یک سوری تبار نزدیک به حزب الله و رژیم اسد، با اینکه از حق مصونیت دیپلماسی برخوردار است، اخیرا نام او از سوی وزارت خزانه داری آمریکا در لیست متهمان به فعالیت‌های

تروریستی قرار داده شده و از سوی این وزارت تحریم شده است.
العیسی که یک ما پیش به پست معاونت ریاست جمهوری ونزوئلا رسید، از سوی وزارت خزانه داری آمریکا به قاچاقق مواد مخدر و همکاری با شبکه‌های تروریستی متهم است. این دو اتهام باعث شد که نام وی در فهرست نام افراد تحریم شده از سوی ایالات متحده آمریکا قرار گیرد طبق این گزارش العیسی به چند اتهام در لیست تحریم شدگان قرار گرفته است. وی به دست داشتن در تهیه گذرنامه و روادید تجاری برای تسهیل فعالیت شبکه‌های تروریستی وابسته به حزب الله لبنان در کشورهای مختلف جهان به ویژه در کشورهای آمریکای لاتین متهم است.
پشتیبانی و حفاظت از قاچاق مواد مخدر و امپراتوران قاچاق
دومین اتهام العیسی ارائه خدمات لجستیکی به کارتل‌های مواد مخدر از طریق تونل‌های مرزی میان مکزیک و ایالات متحده آمریکا.
معاون اول رئیس جمهوری ونزوئلا همچنین به پولشویی متهم است او اموال حاصله از درآمد ناشی از فروش مواد مخدر را از طریق بانکی که حزب الله لبنان از آن برای فعالیت‌های مالی خود استفاده کرده است، توانسته است که مبالغ بزرگی را برای حزب الله لبنان ارسال کند.
العیسی تمام حمایت‌های لازم لوجستیکی برای نقل و انتقال اموال حاصله از فروش مواد مخدر برای شبکه‌های حزب الله در خارج را فراهم کرده است.
برخی کارشناسان سیاسی معتقدند که اتهام العیسی و قرار دادن او در فهرست تحریم شدگان وزارت خزانه داری آمریکا بزرگترین ضربه به شبکه‌های قاچاق حزب الله در خارج به شمار می رود.