Skip to main content

حمایت و پشتیبانی از مبارزات

حمایت و پشتیبانی از مبارزات
Anonymous

حمایت و پشتیبانی از مبارزات مردم آزادیخواه خوزستان و عرب زبانان معترض به حکومت اسلامی سرکوبگر آدمکش وظیفه هر ایرانی آزادیخواه میباشد .

ظلم روا شده به مردم شریف خوزستان نفت خیز , از نظر من هرگز کمتر از ظلم و اجحاف روا داشته شده به مردم سیستان و بلوچستان و کردستان و دیگر نقاط ایران و ملیتهای دیگر در کشورمان کمتر نیست .
حکومت ننگین اسلامی جنایتکار اسلامی محصول بحران و دروغ و تزویر و جنایت و سرکوب و تجاوز است . این حکومت اسلامی از نظر من دارای کمترین مشروعیت ممکن برای ادامه بقاء و استمرار حکومت سرکوبگرانه خودش میباشد . بر این باورم که اگر در یک رفراندوم آزاد از مردم در مورد مشروعیت این حکومت نظر سنجی بعمل آید در خوشبینانه ترین شکل من بیشتر از 10% آراء مردم که عموماً از عوامل خود و سپاه پاسداران و بسیجیها و تخم و ترکه های لباس شخصی های خود و خانواده و نزدیکان و مزدوران آنها میباشد به آنها رأی نخواهند داد . هرگز !

این حکومت اسلامی فاشیستی شیعه داعشی در سراشیب سقوط و سرازیری و مرگ خود قرار دارد . بقاء و ماندگاری و استمرار این حکومت فقط مرهون تشدید اختناق و سرکوب و رعب و وحشت و تازیانه و شلاق و زندان و اعدام میباشد و لاغیر !
امیدوارم که مردم دیگر شهرهای ایران در حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم بجان آمده و محروم خوزستان و اهواز و دیگر شهرهای این منطقه که بدون داشتن آب سالم آشامیدنی و هوای سالم گرد و خاک کیخورند بپا خیزند و متحداً مقدمات یک قیام سراسری را برعلیه این حکومت آدمکش دزد فاشیست اسلامی را فراهم و سازماندهی نمایند .
مرگ بر حکومت داعش شیعه فاشیست اسلامی سرکوبگر دزد زن ستیز باد .
درود بر مردم شریف و آزادیخواه خوزستان و ایران باد .
زنده باد آزادی و برابری و سوسیالیسم .

تورج امیری
20.2.2017 برابر با
2 / اسفند ماه / 1395