Skip to main content

با این حرفها آبی برای خلق

با این حرفها آبی برای خلق
بهمن موحدی(بامدادان)

با این حرفها آبی برای خلق ایران گرم نمی شود. این آخوندهای پلید فقط زبان زور را می فهمند. جوانان مبارز و مخالف رژیم در ایران نیز در مضحکۀ انتصاباتی آخوندها در اردیبهشت 96 شرکت نمی کنند. جوانان مبارز ایران ، چاره را در مبارزۀ قهرآمیز و مسلحانۀ توده ای می بینند. زمان کنار گذاشتن تعارفات است : رژیم ضد بشری و ضد ایرانی حاکم را باید با کنش مسلحانۀ توده ای از جای برانداخت. فقط و فقط برچیدن رژیم جنایتکار و غارتگر جمهوری اسلامی . خلق ایران خواهان براندازی رژیم اسلامی و نهادینه کردن لائیسیته و سوسیال دمکراسی اند .
مبارزۀ قهر آمیز توده ای به عنوان یگانه راه حل سرنگونی رژیم تا دندان مسلح در مقابل جمهوری اسلامی مطرح است، این مبارزه هر چند که از پتانسیلی قوی برخوردار است اما در میان یک ملت استبداد زده، که اسیر دستگاه مسخ گر وحشت آفرین رژیم آخوندی – بازاری بوده است نیاز به زمان و ابتکارهای مشخصی

دارد. ابتکار عملیات دفاع مسلحانه توسط نیروی پیشاهنگ در طول تظاهرات اعتراضی مختلف از موثرترین روشهاست. به همین دلیل نیز باید در شرایط کنونی نیروهای بیدار، آگاه، آگاه گر و شجاع مسئولیت ایفای این نقش کارساز و کلیدی را بر عهده گیرند. مبارزه ی قهرآمیز و کنش های مشخص مسلحانه بر علیه مهره های ریز و درشت رژیم و امکانات مادی آن می تواند پویایی عظیم و متفاوت، در ورای حرف زدگی سیاسی باطل، در مبارزه ی سرنگون ساز ایجاد کند. تجربۀ 38ساله یک رژیم انسان کش و ضد ایرانی و نقش مخرب گفتمان مبارزۀ مسالمت آمیز در طول هشت سال دولت آخوند خاتمی و چهار سال دولت آخوند روحانی تایید کنندۀ این نکته است که باید با تمام قوا به دفاع و ترویج مبارزه ی قهر آمیر بر علیه رژیم پرداخت تا زمینۀ خروج عملی مبارزه از بن بست را فراهم کنیم. هموطنان ما در خارج از کشور باید در رسانه های مختلف به ترویج و جا انداختن چرایی و ضرورت مبارزه ی قهر آمیز پرداخته و گفتمان ضد مردمی مبارزۀغیر خشونت آمیز را، با استدلال مستند، در مقابل واقعیت خشونت بی رحم، نهادینه و برنامه ریزی شدۀ 38 سال سرکوب جمهوری پاسدار-بسیجی-آخوندی-بازاری قرار دهند.