Skip to main content

احمد پورمندی ! این محمدجواد

احمد پورمندی ! این محمدجواد
بهمن موحدی(بامدادان)

احمد پورمندی ! این محمدجواد ظریفِ عزیزت که از سخنرانی های زیبایش! لذت می بری, یک جنایتکار است و باید محاکمه شود. هموطنان مقیم مونیخ همزمان با حضور ظریف در یک تجمع اعتراضی، ضمن حمل پلاکاردهایی علیه وزیر خارجه آخوندها، شعار می‌دادند: "ظریف برو گمشو، کنفرانس امنیتی جای قاتلان نیست، روحانی و خامنه‌ای تروریست هستند". شرکت کنندگان به حضور نماینده دیکتاتوری تروریستی آخوندها در کنفرانس امنیتی مونیخ اعتراض، و تأکید کردند، نماینده رژیمی که کانون تروریسم و بنیادگرایی و پدرخوانده داعش و عامل اصلی بحران و جنگ در منطقه است، نمی‌تواند در یک کنفرانس امنیتی بین‌المللی جایی داشته باشد.
در ضمن آقای عادل الجبیر کاملاً درست می گویند ، رژیم تروریستی و فرقه گرای جمهوری اسلامی بزرگترین حامی تروریسم و برهم زنندۀ نظم و ثبات کشور های منطقه است و با تز صدورارتجاع و فرقه گرایی، هدف نابودی دیگران را تعقیب می کند.

این راهم بدان که با وجود نحسِ رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی، "آشتی ملی" و "دولت وحدت ملی" در ایران معنایی ندارد. واقعیت این است که اصطلاح ”آشتی ملی “، اصطلاحی مسخره و فریبکارانه است. زیرا ملت ایران با هیچ‌کدام از دار و دسته‌های رژیم اساساً نسبتی ندارند. بنابراین منظور واقعی، آشتی باندی است که تازه منظور و هدف از آشتی باندی هم این است که سهم خود را از حاکمیت می‌خواهند.
نابود باد رژیم جنایتکاران و دزدان اسلامی در تمامیت آن.