Skip to main content

افغانها ترک اصیل هستند

افغانها ترک اصیل هستند
Anonymous

افغانها ترک اصیل هستند.
نیمی از جمعیت افغانستان ترک و مغول بقیه از ریشه عرب هستند. سرود ملی افغانستان بزبان افغانی یا پشتون می باشد و نه فارسی!
افغانهای با ظاهر مغولی ، ازبک و تاتار و قرقیز و ... ترک نژاد هستند و زبان مادریشان ترکی است. پشتونها که اصل افغان هستند و طالبان از آنهاست و قیافه هایی شبه بلوچها و کردها دارند و عرب نژاد هستند ( برخی تحقیقات جدید آنها را یهودی الاصل می داند)
البته اقامت و اشتغال آنها در بین ترکها و عربها و دیگر قومیتها و نیز مازندارن و 17 استان از 31 استان کشور ممنوع بوده است!
حکومت ترک و تازی همه را در شهرهای اصیل ایرانی جای داد بطوریکه در کرمان 50 درصد جرائم خشن کار مهاجران است و در مشهد بنا به آمار رسمی 70 درصد کارگران ساختمان و خدمات بیکار هستند بخاطر انبوه کارگر خارجی
اگر این اتفاق در تبریز افتاده بود عکس العمل این ترکان قلم بدست چه بود؟
افغانستان حتی

افغانستان حتی ورود کتاب از ایران را ممنوع کرده است! و آب را به روی ایران بسته و دریاچه هامون را خشکاندند
خود این افغانها بارها برای اخراج تعداد کمی مهاجر پاکستانی تجمع و تضاهرات کرده اند
این افغانها یا باید برگردند یا در تمام ایران بنسبت جمعیت هر استان توزیع شوند نه مثل وضع نژادپرستانه و ظالمانه فعلی که در یک شهر 500 هزار نفر زندگی کنند و در مثلا تبریز 50 نفر حق اقمت ندارند. تنها حضور افغانها در آذربایجان و کردستان و ... جرم است!
البته تعداد زیادی مهاجر عراقی نیز به ایران آمدند و باز هم هیچکدام در مناطق قومی خصوصا آذربایجان اجازه اسکان نیافتند .
در همین چند روز پیش متجاوزان افغانی به زن توریست فرانسوی از کشور اخراج شدند و یک مرد 65 ساله به جرم آزار و اذیت یک پسربچه 6 ساله در تهران دستگیر شد، یک کارگر بجرم تجاوز دستگیر شد یکی بجرم قتل و ... که البته هیچکدام اینها در تبریز و اردبیل و زنجان و ارومیه و سنندج و اهواز نبوده!!
البته انتشار این اخبار فایده ای ندارد دستهای پنهانی درکار است تا ایران را با این مهاجران از درون متلاشی کنند به همین دلیل اقامت مهاجر در مناطقی که دشمن بدنبال تجزه آنهاست ممنوع بوده است . همه آسیبهای اجتماعی و جرائم مهاجران افغان و عراقی که تعداد آنها بین 8 تا 10 میلیون است در شهرهای اصیل ایران بوده مثل اصفهان وشیراز و مشهد و یزد و کرمان و ری و قزوین و ...