Skip to main content

جناب باویان باور من بر

جناب باویان باور من بر
Anonymous

جناب باویان باور من بر این است که این مردم نیستند که با هم اختلاف دارند این اختلافات ناشی از باور به دین و ایمان به یک ایدولوژی است. در کشور ما ایران دولتها و مخالفان و باورمندان به ادیان باوری به حکومت قانون ندارند .انقلاب مشروطه میتوانست قانون گرائی را به نهادی ملی تبدیل کند و متاسفانه نشد. با انقلاب اکتبر فضای ضد مشروطه دامنگیر کشور ما گردید .دولتهای وقت از سوئی با خطرات بلشویک و از سوئی با مخالفان داخلی روبرو بودند و فضائی برای پیگیری اهداف مشروطه بوجود نیامد . در سال 32 پرچم کش مشروطه شادروان مصدق با تما م کوششهای خود از سوی دربار از سوی جامعه دینی و از سوی دولت شوروی و از سوی غرب امریکا و انگلیس مورد دشمنی قرار گرفت و دولت او سرنگون شد.اهداف انقلاب مشروطه یعنی انتخابات ازاد و حکومت قانون تا سال 57 تعطیل شد.

اهمیت انقلاب مشروطه وحکومت قانون در اثر تبلیغات دینی و پیروان مارکس از ذهن مردم ایران گریخت و جای انرا به انقلاب مسلحانه و وعده های پوچ سوسیالیستی داد . ایران و انقلاب مشروطه ان به پستوی تاریخ رفت و چپگرائی دینی و لنینیستی جای انرا گرفت . تنها شادروان بخیتار بود که خطر را در یافت که دولت او دیر امد و زود رفت .
اگر در ایران حکومت قانون پایه میگرفت بدون شک بنام قانون مردم ایران و کرد و اذری و وووبه حقوق ملی خود دست میافتند . مطمن باشید که در صورت قدرت گرفتن یک نیروی دینی و یا ضد دینی و یا تجزیه ایران ارامشی در این کشور بوجود نخواهد امد .حکومت قانون چه در ایران متحد و یا کردستان مستقل رمز سعادت باشندگان ان است .ایا عراق سرمشقی برای کشور ما ایران است ؟شاد بژی