Skip to main content

آقای کرمی در ادامه می خواستم

آقای کرمی در ادامه می خواستم
Anonymous

آقای کرمی در ادامه می خواستم بخدمتان عرض کنم که این رده بندی ها در زبانها تنها و تنها به لحاظ تکنیکی و فرمول بندی بوده است هیچ ربط نژادی و اتنیکی با هم ندارد اگر اینطوری حساب کنی زبان بنگلادشی هم در این رده بندی قرار می گیرد. پس چرا ادا نمی کنی که فارسها با بنگلادشی ها هم نژادند!!!
علاوه بر آن زبان دری یا فارسی از همان اول ضعیف بوده است و برای تکمیل خود از خیلی از زبان های دیگر استفاده کرده تا بتواند زنده بماند .بطوری که نصف زبان فارسی عربی می باشد . این زبان در طول تاریخ مجبور بوده از زبان عربی ، ترکی ، و چند کلمه نیز از انگلسی به عاریت بگیرد.در جائی که نصف زبانتان عربی هست شماها عرب نیستید ؟ اما با دو سه کلمۀ انگلسی شما ها اروپائی هستید؟؟؟؟؟؟ حاشا از این کلمات انگلسی در زبان ترکی پر هست.پس نتیجه بلی !!!!

برادر توهم درد بی درمانست که خیلی ها به آن مبتلا هستند. باید اعتراف کرد فرق انسانهای پیشرفته با انسانهای عقب مانده نه به زبان و نه به نژاد ربطی دارد.
بلکه بستگی به نهادینه کردن حقوق انسانی اول در خود انسان، بعد تبدیلش به قوانین مدون و بعدش ضمانت اجرا آن وسلام شد تمام .
شما سالهاست در اروپا زندگی می کنی ، هنوز این را درک نکرده ای انسانها عین هم هستند .ما در ایران هیچ فرقی باهم نداریم ، ما با اعراب هیچ فرقی نداریم. اتفاقا عجین شدن زبان ها به شرطه در یک دنیائی آزاد حسن بشریت بوده وهست .اما آسمیلاسیون علامت عقب ماندگیست !! ویک عمل غیر انسانیست .