Skip to main content

به ...کاربر گرامی... اسامه

به ...کاربر گرامی... اسامه
ناصر کرمی

به ...کاربر گرامی... اسامه....رتبه و مقام فقاهت و سفاهت را از کدام حوزهء علمیّه و از دست کدام ولایت فقیه و آیت الله دریافت کرده اید، اینگونه قضاوت کردن و حکم صادر کردن از نوع صادق خلخالی و لاجوردی و محاکمه کردن و جرم صادر کردن به شیوهء تابستان 67 در زندانهای ایران، را در کدام آموزشکدهء تاریک اندیش و ضد انسانی و ضد ایرانی آموخته اید ؟. اصلأ شما چه کسی هستی که بخود اجازهء قضاوت و رأی دادن را میدهید.

از وقتی که نام شما (اسامه) در سایت ایران گلوبال ظاهر شد، کنجکاو شدم که دیگر این چه عنصری هست، که در زیر سقف آسمان به این بزرگی نام (اسامه) را برای خود انتخاب کرده است، که سالمترین افرادی که این نام را بر خود نهادهاند، "اسامه بن لادن" جنایت کار و خونخوار است.

نکند شما مانند همان "اسامه " که محمد این عبدالله او را در 20 سالگی به فرماندهی سپاه خود انتخاب کرد، اکنون فرماندهی سپاه مقابله با فضای سایبری، از سوی وزارت اطلاعات نظام جمهوری اسلامی به شما واگذار شده است ؟

شما اگر عرب تبار باشی و یا نباشی دیدگاه اسامه بن لادن و دیدگاه عربستان سعودی ضد ایرانی را دارید، و جای شما در سپاه اسامه بن لادن و یا در همان سپاه داعش دست نشاندهء عربستان سعودی و ترکیه است، است.

به شما چه مربوط هست، که زبان فارسی برکنار شود و یا نشود، شما به این مناسبت طرفدار زبان فارسی هستید که به زبان و دین اسلام و فرهنگ عربی وابسته است، شما چشم ندارید که سر به تن ایرانیان باشد، اکنون از زبان فارسی طرفداری میکنید؟
هر جا میدان داری کرده اید و حکم صادر کرده اید، اینجا جا و مکان آن نیست،

با نقد و دیالوگ راسیونال و منطقی و با پشتوانهء شما با آغوش باز و با احترام خاص دیدگاه و اندیشه ورزی ایرانی استقبال خواهد شد، و پیشنهادات بدون غرض ورزی و سازندهء شما اگر مناسب زمان حال و فردای ایران باشد پذیرفته خواهد شد، در غیر اینصورت هر گونه میدان داری و گردنکشی و گستاخی شما با شدّت تمام در اشکال مختلف پاسخ داده خواهد شد.