Skip to main content

ما گر زسر بریده می ترسیدیم در

ما گر زسر بریده می ترسیدیم در
بهمن موحدی(بامدادان)

ما گر زسر بریده می ترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم .
مزدوران سایبری رژیمِ دزدان و آدمکشانِ خمینی باید بدانند که با این بلوف زدنها و هارت و پورتهای الکی راه به جایی نمی برند . کامنت نویسان و نویسندگان مبارز و ایراندوستِ تارنمای ایران گلوبال با این قمپز در کردنها و تهدیدهای توخالی از جانب مزدوران سایبری رژیم، میدان را خالی نمی کنند وهمچنان با نوشته های خود به چزاندن و عصبانی کردن مزدوران رژیم ادامه می دهند.
رژیم سفاک جمهوری اسلامی در داخل کشور تیغ سرکوب مستقیم را بالای سر مردم نگه داشته، سیاست رژیم در داخل کشور در مواجهه با مردم ایران، زندان است و شلاق است و چوبۀ دار و حذف فیزیکی. اما رژیم در مقابله با تارنماهای اپوزیسیون در خارج از کشور با سرکوب نرم ( تبلیغات و لجن پراکنی و دوبهم زنی) سیاستهای کثیفش را پیش می برد. رژیم یک جا (داخل کشور) با حذف فیزیکی و اعدام، کارش را پیش می برد و

جایی دیگر (خارج کشور) که دستش بسته است سعی می‌کند با جنگ نرم و روانی ، افراد را از جبهه و صحنۀ نبرد خارج کند؛ یعنی جنگ نرم معطوف به همان اهدافی است که با ابزاری مثل اعدام به آن دست می یابد.
رژیم ورشکسته و ضد تمدن معاصر بشری جمهوری اسلامی که بر روی انبار باروتی مثل ایران لمیده، هرلحظه باید منتظر خشم و قهر خلق قهرمان ایران باشد.
سرنگونی رژیم پلید جمهوری اسلامی نزدیک است.