Skip to main content

بله ، کاملاً درست است؛

بله ، کاملاً درست است؛
بهمن موحدی(بامدادان)

بله ، کاملاً درست است؛ اعتراضات مردم خوزستان عربی نیست بلکه قیام همگانی است. در استان خوزستان ، لرهای بختیاری و فارس زبانها و عربها در کنار هم زندگی می کنند و دراین اعتراضات اخیر نیز تمامی مردم خوزستان از عرب و فارس زبان و لربختیاری حضور داشتند و با مزدوران رژیم سفاک جمهوری اسلامی، پنجه در پنجه شدند.
ترویج قوم گرایی یکی از بزرگترین خیانت هایی است که میهن عزیز ما ایران را را تهدید می کند و رژیم سفاک و پلید جمهوری اسلامی نیز قوم گرایی را دستاویز خود قرار داده و از حربۀ قوم گرایی برای تشتت، و تفرقه انداختن بین اپوزیسیون و مردم و از بین بردن همبستگی ملی و اجتماعی ایرانیان استفاده می کند. متاسفانه در برخی از سایت های اپوزیسیون مانند سایت ایران گلوبال شاهد برخی فعالیتهای ناشایست و زننده در این باب (قوم گرایی) هستیم . ایران از جمله کشور هایی است که از تنوع قومی در ساختار جمعیتی خود برخوردار است

با این تفاوت که در اغلب کشور های پلی ژنیک(کثیر الاقوام) همانند کانادا، آمریکا، و کشورهای اروپایی، همبودی قومی محصول مهاجرت اقوام مختلف به این کشورها است ولی ایران جزء معدود کشورهایی است که اکثر اقوام مختلف آن همگی بومی این سرزمین اند و ذاتاً به ایران و سرزمین خود دلبستگی و تعلق خاطر دارند.