Skip to main content

سام قندچی باید این نکته را

سام قندچی باید این نکته را
بهمن موحدی(بامدادان)

سام قندچی باید این نکته را خوب بداند که ماموران امنیتی و اطلاعاتی رژیم جنایتکار و غارتگر جمهوری اسلامی هم اینک با سوت و کف و خشنودی ازاینگونه نوشته هایش استقبال می کنند.
در واقع انسان از این همه تبلیغات منفی و لجن پراکنی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران حیرت زده می شود و انگشت به دهان می ماند. از سایت‌های رنگارنگ رسمی وزارت بدنام اطلاعات تا سایت‌های ظاهراً غیررسمی در رنگ‌های مختلف از چپ بگیر تا راست و میانه که چراگاه مقاله نویسهای وزارتی درپوشش اپوزیسیون هستند و حتی رسانه های فارسی زبان متعلق به کشورهای غربی که ظاهراً" باید بی طرف باشند و در کل مجاهدین و شورای ملی مقاومت را تحریم خبری کرده اند و زمانی هم که اخبار مربوط به آنها را پوشش می دهند بیشتربه جوسازی منفی تبلیغاتی شبیه است تا خبر رسانی و دهها مقاله نویس مجهول و معلوم از عضو سابق مجاهدین و شورا بگیر تا شاعربریده و تواب اپوزیسیون نما

به راستی باید از قلم به مزدان رژیم سفاک جمهوری اسلامی پرسید چه خبرتان است؟ آیا حالا دیگر مقر می آیید که تنها خطر خود را – علیرغم آن همه قتل عام، اعدام و کشتار، آن همه موشک و تیر و تبر، آنهمه زد و بند دیپلماتیک، با دولت ها و قدرتها و لیست گذاری و مماشات و رشوه پردازی به ارباب بی مروت و بی همه چیز دنیا، تنها دشمن موثر اندر موثر و خطر جدی بر حیات خود را این مجاهدین و این مقاومت میدانید. راستی شما را چه شده است؟ و راستی شما کی هستید؟، مگر نه یک رژیم فاشیستی، قاتل، متجاوز و مفسد و فاسد، دزد و قاچاقچی و تا زانو غرق در خون بهترین فرزندان این خاک پاک و این ملت اصیل و بزرگ با آن تاریخ تمدن چندین هزارساله. و مگر نه در مقابلتان ما، یک عده همه چیز سر دست گرفته ایم که تا آخر آخر، برای سقوط محتوم و در تقدیر تاریخ برای شما – یک لحظه از پای نمینشینیم. بجنگ تا بجنگیم! چون حالا خوب معلوم شد که راستی چه کسی از مجاهدین خلق ایران میترسد. شما در تمامیت منحوس و مادون قرون وسطایی تان و ترکه های زیر دهل و هیزم آوران تبلیغاتی تان، که در حاشیه این میدان سرنوشت ساز، حقد و حسد و ترس شان کمتر از شما نیست، محکوم به سرنگونی و در انزوا خاموش شدن هستید. این در قانونمندی و تقدیر تاریخ بود که این ملت بزرگ و متمدن از این مرحله نیز بگذرد و ظهور پر نحوست شما مشروعه گرایان و مرتجعین دینی را نیز تجربه و از آن عبورکند. همانطور که جهان های دیگر از نرون وگالیگولا و پاپ مرتجع قرون وسطا و نازیسم و فاشیسم و نظامهای سلطنتی عبور کرد. شما در تکامل تاریخ هنوز از مرحله نئاندرتال یک سانتیمتر جلوتر نیامده اید.
سام قندچی ! اینرا بدان که رهبران رذلِ رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی بایستی در دادگاه های جنایات علیه بشریت محاکمه شوند. و مطمئن هم باش که به زودی خلق قهرمان ایران با خشم و قهر انقلابی خود این رژیم ضدبشری را سرنگون می کند و سران و مزدوران رژیم جمهوری اسلامی را مانند میمون در قفس می اندازند و محاکمه می کنند.
درود بر سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران و درود بر جنبش پرافتخار کمونیستی ایران .