Skip to main content

اهداف سام قندچی از این وارونه

اهداف سام قندچی از این وارونه
بهمن موحدی(بامدادان)

اهداف سام قندچی از این وارونه نویسی ها و آدرس غلط دادنها کاملاً مشخص است و معلوم است که او به کجا وصل است و مقررات ایران گلوبال اجازه نمی دهد که ماهیت این فرد و وابستگی اش را افشاء کنم.
سام قندچی ادعا می کند که مجاهدین در حرم امام هشتم شیعیان در مشهد بمب گذاری کرده اند!!! عجب!!!
روز دوشنبه 30خرداد 1373 در روز عاشورا، رژیم پلید جمهوری اسلامی در یک اقدام وحشیانه و بی‌نظیر، دست به انفجار مرقد و ضریح امام هشتم شیعیان در مشهد زد و بلافاصله _با دستپاچگی و ناشی‌گری_ شبکه تبلیغاتی‌اش را به راه انداخت تا این اقدام را به مجاهدین نسبت دهد. در این سناریوی از پیش طراحی شده که دم خروس آن از اولین اطلاعیه رژیم چند دقیقه بعد از انفجار بیرون زد، در کمال ناشی‌گری _حتی صبر نکردند چند ساعت بگذرد تا مثلاً مراحل تنظیم متن اطلاعیه و تحقیق طی شود_ گفتند: مجاهدین این اقدام را به‌مناسبت روز 30خرداد و در

سالگرد تظاهرات عظیم سال 60 انجام داده‌اند. تبلیغات رژیم به‌صورت سراسری و محلی از کلیه رسانه‌ها از بام تا شام تکرار می‌شد و آخوند پشت آخوند این اقدام را محکوم می‌کردند. سپس ولایتی سفیران کشورهای خارجی را جمع کرد و ضمن خواندن همین روضه‌ها، از آنان خواست کشورهای متبوع خود را وادار به موضعگیری و محکوم نمودن مجاهدین نمایند و مانع از فعالیتهای مجاهدین در این کشورها گردند.
علت چه بود؟ چرا این زمان را برای این جنایت انتخاب کرد؟ چرا این قیمت سنگین را داد؟.
پاسخ روشن است. برای تخریب نیرویی که یارای مقابله با او را ندارند و برای مقابله با تهدید این نیروی مقاوم و جوشیده از متن جامعه ایران، حاضرند مردم را در حرم امام هشتم شیعیان به خاک و خون بکشند و... . اگر مصلحت نظام اقتضا کند با فرمان و فتوای صریح خمینی حتی رهبران مسیحیان را می‌کشند، قطعه قطعه می‌کنند، هزار سناریوی کودکانه هم تنظیم می‌کنند تا شاید بتوانند چند نفر را علیه مجاهدین تحریک کنند.
سربازان کثیف و بدنام ولایت در انفجار حرم مشهد هم از همین قانون پیروی کردند. آن زمان مجاهدین با اعلام هفته همبستگی ملی و حمایت از رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، رعشه مرگ در اندام خامنه‌ای انداختند و او حرم مشهد را منفجر کرد و گفت مجاهدین کردند.
و دیدیم که چگونه در دعواهای باندی، پاسداران ریزشی رژیم _عمادالدین باقی و گنجی و بهزاد نبوی_موضوع را افشا کردند. اکبر گنجی به صراحت گفت قتل کشیشهای مسیحی و انفجار حرم مشهد کار وزارت اطلاعات بود و مهدی خزعلی بعد از 20سال دوباره پرده را کنار زد و گفت هدف وزارت اطلاعات بدنام کردن سازمان مجاهدین بود.