Skip to main content

قابل توجه آقای کیانوش توکلی

قابل توجه آقای کیانوش توکلی
بهمن موحدی(بامدادان)

قابل توجه آقای کیانوش توکلی گرامی :
«"فرقه فاشيستي رجوي صدمرتبه ازجانيان حاكم جمهوري اسلامي وحشي تروحيوان ترند"»
آقای توکلی عزیز، این بخشی از کامنت چندش آور یک فرد هتاک و بی ادب بود که در همین صفحه و در ذیل این مقاله درج گردید. متاسفانه در بخش کامنتها ، ما شاهد اعمال استانداردهای دوگانه هستیم. شوربختانه در این تارنما ، تجزیه طلبان و پانترکها و سلطنت طلبان پهلوی چی، هر توهینی که دوست داشته باشند به مخالفین خود می کنند و خود را شامل حال مقررات جدیدی که شما وضع کرده اید نمی دانند. متاسفانه در این سایت راحت می شود به کمونیستها و مجاهدین و مدافعین تمامیت ارضی ایران، توهین کرد! به طور مثال اگر اینجانب یک انتقاد تندی به تجزیه طلبان و پانترکها و سلطنت طلبان پهلوی چی بکنم، شما کامنت من را حذف می کنید. آقای توکلی! فردی به نام رفیق سائل به رهبر عقیدتی مجاهدین آقای مسعودرجوی، توهین های زننده می کند

و به ایشان لقب "رذل" را نسبت می دهد، حالا سوال اینجاست که آیا من نیز می توانم به مخالفین خود لقب "رذل" را نسبت بدهم؟
آقای کیانوش توکلی گرامی , من فقط نظر و انتقاد خود را بیان نمودم و به هیچ وجه قصد فضولی در کار شما را ندارم، این سایت متعلق به شما است و شما هر گونه که صلاح می دانید سایت خود را اداره بفرمایید.
و اما در باب دشمنی سلطنت طلبان پهلوی چی، و تجزیه طلبان پان ترک و سایر تجزیه طلبان، با سازمان مجاهدین خلق ایران :
مجاهدین، خودمختاری برای قومیتهای گوناگون ایران را خواستار هستند و آموزش به زبان مادری را حق قومیتهای ایرانی می دانند، اما فقط یک خط سرخ دارند که آن خط سرخ، جدایی طلبی و تجزیۀ ایران است، به این دلیل است که تجزیه طلبان وپانترکها، با مجاهدین مخالف هستند.
و اما پهلوی چی ها ، کینه تاریخی سلطنت طلب ها را نباید نادیده گرفت، مردم جنایات رژیم خمینی را دیده وتجربه کرده اند، سلطنت طلبها با لجن پراکنی علیه مجاهدین که امتحان پس نداده هستند،مجاهدین را بدتر از خمینی معرفی می کنند تا نتیجه بگیرند خودشان با وجود همه جنایاتی که انجام داده اند نیروی اصلح در کشور هستند تا بلکه دوباره به قدرت باز گردند اما غافل از آن که چرخ تاریخ به عقب باز نمی گردد.