Skip to main content

آقای کیانوش توکلی گرامی , این

آقای کیانوش توکلی گرامی , این
بهمن موحدی(بامدادان)

آقای کیانوش توکلی گرامی , این چه فرمایشاتی است که شما می فرمایید؟! شما با چه اطمینانی می گویید که : «"مجاهیدن هم به قدرت می رسیدند ؛ حکومتی در قد و قواره صدام در ایران درست می کردند ".» آخر یعنی چه!؟
مسعود رجوی در بحبوحۀ موج اعدامهای جنون‌آمیز خمینی و در سیاهترین روزهای حاکمیت اختناق در تهران خون‌ گرفته، تاسیس شورای ملی مقاومت ایران را اعلام کرد. بر اساس مصوبات شورای ملی مقاومت که مرهون تلاش مجاهدین خلق است، در ایران فردا، انتخاب و آرای عمومی اساس مشروعیت نظام آینده کشور است. آزادی عقیده، بیان و مطبوعات و آزادی تشکیل احزاب و جمعیتهای سیاسی و امنیت قضایی همه آحاد مردم و حقوق مصرّح در اعلامیه جهانی حقوق‌بشر تضمین می‌شود. همه امتیازهای جنسی و قومی و عقیدتی لغو می‌شوند و هر گونه تبعیض در مورد پیروان ادیان و مذاهب مختلف ممنوع خواهد بود و هیچ‌کس به‌دلیل اعتقاد یا عدم اعتقاد به‌یک دین یا

مذهب هیچ امتیاز یا محرومیتی نخواهد د‌اشت.
آقای توکلی , هر کشوری شرایط خاص خود را دارا است وطبیعتاً سازمان مجاهدین خلق ایران و یا سازمانهای کمونیستی ایران هم شرایط خاص خود را دارا می باشند ومنطبق با شرایط ایران هستند ، مجاهدین و کمونیستهای ایرانی را نباید با دولت ساقط شدۀ صدام حسین و یا اتحاد جماهیر شوروی سابق مقایسه وشبیه سازی کرد.
در آخر می خواهم بگویم وتا کید کنم که یک موی گندیدۀ سازمان مجاهدین خلق ایران و سازمانهای کمونیستی ایران ، (سازمانهای کمونیستی که می گویم منظورم از ساز مان چریکهای فدایی خلق اقلیت هست تا فداییان خلق اکثریت از مائوئیست ها گرفته تا حزب توده وحزب کمونیست کارگری وراه کارگر وپیکار وجبهه دموکراتیک ملی) هزاربار به رژیم سفاک و غارتگر جمهوری اسلامی ورژیم استبداد سلطنتی پهلوی می ارزد.
به امید اتحاد سازمان مجاهدین خلق ایران با تمامی سازمانهای کمونیستی ایران و تشکیل جبهه متحد خلق و سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی و تشکیل یک دولت ائتلافی به دست مجاهدین و کمونیستها.