Skip to main content

آقای توکلی عزیز!

آقای توکلی عزیز!
Anonymous

آقای توکلی عزیز!
همین پایین را نگاه کنید و ببینید که این آقای بهمن شما با چه خیال راحتی به دیگران تهمت می زند. یک کاربر با امضای ((رفیق سائل)) عادت بسیار بدی دارد به این که حتما در مورد مسعود رجوی بنویسد ((رجوی رذل)). این که رجوی رذل است یا رذل نیست مشکل من نیست. کاش مسعود رجوی فقط ((رذل)) بود و ضررش به جامعه به اندازه یکی از این همه اراذل جامعه بود ولی این همه کار های کثیف را نمی کرد و این همه ستم های مهیب در حق افراد سازمان خود روا نمی داشت.
این اصلا مشکل من نیست. مشکل من این است که این آقای بهمن هوادار مجاهدین، یا آن طور که بعضی دوستان نوشته اند ((هوادار بریده مجاهدین)) که بیست و چهار ساعته در این جا ولوست و به همه می پرد و شدیدا مورد حمایت و پوشش شخص شما آقای توکلی عزیز قرار

شدیدا مورد حمایت و پوشش شخص شما آقای توکلی عزیز قرار دارد به خودش اجازه می دهد که با خیال راحت به خاطر نوشتن کلمه ((رجوی رذل)) یک کاربر را مامور وزارت اطلاعات رژیم معرفی کند و صد تا قسم هم بخورد که او ((بدون هیچ شک و تردیدی از مزدوران پلید و کثیف ارتش سایبری رژیم سفاک و غارتگر جمهوری اسلامی)) است.
این دفعه چندمی است که عزیز دردانه شما به خودش اجازه می دهد که همین آدم را مامور رژیم معرفی کند، و دلیلش هم خیلی محکم است: او به رجوی گفته است ((رذل)) !
همیشه به همه فحاشی می کند و اتهام می زند و شما هم می گویید عیب ندارد بچه است دیگر! عزیز دل برادر است دیگر! ممکن است اگر جلویش را بگیرم مثل آن دفعه که آن حرف ها را در باره من نوشت دوباره علیه من بنویسد ... و باید ((بهمن جون)) خطابش کنم تاعصبانی نشود.
اگر این آدم، عزیز دردانه شما نباشد و شما از او نترسید اقلا یک دفعه هم که شده توبیخش می کنید و برای یک هفته هم که شده حسابش را می بندید.

من با این مقاله آقای سام مخالفم همان طور که با اصرار ((رفیق سائل)) در به کار بردن کلمه ((رذل)) برای مسعود رجوی که خیانت های آن فرد را در حد یک فحش معمولی پایین می آورد و قضیه را لوث می کند مخالفم. اما لطفا به من بگویید ببینم آیا مامور وزارت اطلاعات معرفی کردن صریح و وقیحانه این اولی و با کنایه کاملا آشکار (که آدم باید فقط یک کلاهبردار دروغگو باشد که بگوید معنایش را نمی فهمد) مامور رژیم دانستن آقای سام کار کوچکی است یا نه؟
اگر کار کوچکی نیست با این آدم چه باید کرد؟ یک اکانت به او داد و دستش را باز گذاشت که در بیست و چهار ساعت شبانه روز هر وقت که دلش خواست بیاید و یک کامنت بگذارد که بلافاصله و بدون بررسی و کنترل مسئول کامنت ها برود در صفحه؟
این عزیز دردانه شما چند کامنت پایین تر این طور نوشته است: ((اهداف سام قندچی از این وارونه نویسی ها و آدرس غلط دادنها کاملاً مشخص است و معلوم است که او به کجا وصل است و مقررات ایران گلوبال اجازه نمی دهد که ماهیت این فرد و وابستگی اش را افشاء کنم.))

با خودتان و مردم، روراست باشید آقای کیانوش توکلی عزیز! روراست باشید و نترسید!