Skip to main content

در این کشور حرف حق زدن

در این کشور حرف حق زدن
Anonymous

در این کشور حرف حق زدن مجازات دارد و کوشش میشود مردم ر ا به خرافه پرستی سوق دهند .مقاله بالا نمونه دلسوزی و نقل قول پائین نمودار جهل .یک زن عرب بیابان نشین شده سبل یک ملت .خاک... (تهران-همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم‌های ویژه عزاداری و سوگواری در استان تهران برگزار شد .

.

خبرگزاری مهر-گروه استان ها-وحید محمدی یکتا-مردم مومن و ولایتمدار استان تهران که از ابتدای دهه فاطمیه مراسم عزاداری بانوی عصمت و طهارت را برپا کردند امروز با برپایی مراسم‌های عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) بار دیگر عشق و ارادت خود به خاندان نبوت به نمایش گذاشتند .

عزاداران امروز با برپایی دسته‌جات و راه‌اندازی تجمعات عزاداری در میادین شهرها و نیز اماکن متبرکه و مذهبی استان تهران نسبت به ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) عرض ارادت کردند.

ری میزبان شهید گمنام بود

در ری هیئت‌های مذهبی در قالب دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی عزاداری کرده و با برپایی مراسم سوگواری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ارادت و عشق خود را به بانوی عصمت و طهارت،دختر پیامبر(ص) ابراز داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در ری همراه با تشییع یک شهید گمنام از سوی مردم و لشکر ۲۳ خاتم الانبیا(ص) در فیروز آباد برگزار شد.

جمعی از مردم مومن و خداجوی شهرستان ورامین هم به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و با حضور آیت الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در مسجد صاحب الزمان(عج) عزاداری کرده و سپس در میدان امام خمینی(ره) این شهرستان در تجمعی باشکوه به عزاداری پرداختند.

علی وزیری از عزاداران امروز ورامین به خبرنگار مهر گفت: حادثه عاشورا ریشه در اهانت به خاندان نبوت بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت حضرت زهرا(س) دارد، حرمت شکنی ها از آن روزها آغاز و به واقعه کربلا ختم شد.



پخت بزرگترین حلیم نذری منطقه در پیشوا

همچنین به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم عزاداری با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در آستان مقدس حضرت جعفر بن موسی الکاظم(ع) در شهرستان پیشوا برگزار شد.

پیشوایی ها شب گذشته بزرگترین حلیم نذری منطقه را به مناسبت عزای حضرت زهرا(س) پخته و پخش کردند.

مردم ولایت‌مدار و مذهبی شهرستان دماوند در قالب دسته‌جات و هیئت‌های عزاداری به نوحه‌سرایی، سینه‌زنی و زنجیر زنی پرداخته و در سوگ همسر ولایت عزاداری کردند.

امام جمعه دماوند پیش از این در پیامی مردم را به حضور گسترده در مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در این شهرستان دعوت کرده بود.

شهرستان فیروز کوه نیز در غم جانسوز شهادت حضرت زهرا(س) سیاهپوش شده و بر سر در مساجد، حسینیه‌ها، منازل و اداره‌ها بیرق‌های عزا به اهتزار درآمد.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی و طبخ غذاهای نذری از دیگر ویژگی‌های برگزاری مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در شهرستان فیروزکوه بود.

تمام امید ما شفاعت حضرت زهرا(س) در شب اول قبر است

هیئت‌های مذهبی و دسته‌جات سینه‌زنی در شهرستان پردیس نیز عزاداری کرده و بر شهادت دردانه پیامبر(ص) اشک ماتم ریختند.

حسین مولایی از شهروندان پردیس به خبرنگار مهر گفت:تمام امید ما شفاعت حضرت زهرا(س) در شب اول قبر است و به این امید زنده ایم،طبیعی است که در سالروز این شفیع بزرگ عرض ادب کنیم.

در شهرستان شهریار این آئین ها در مساجد و حسینیه ها با حضور گسترده مردم متدین و شیفتگان حضرت زهرا(س) برگزار و در آنها عاشقان آن حضرت و دوستداران اهل بیت (ع) به سوگواری پرداخته و در حرم امامزاده اسماعیل(ع) عزاداری کردند.

یکی از عزاداران فاطمی در شهریار به خبرنگار مهر گفت: ما می خواهیم مراسم عزاداری مادر سیدالشهدا(ع) را مانند عزاداری فرزند دلاور ایشان باشکوه برگزار کنیم.

براساس گزارش های رسیده در شهرستان قدس،اسلامشهر و دیگر بخش های این دو شهرستان عاشقان حضرت زهرا(س) در کنار عزاداری و سینه زنی اقدام به دادن نذری و احسان و نیز عیادت از بیماران در بیمارستان ها کردند.

توزیع غذای گرم بی