Skip to main content

نمونه ای از افاضات یک پانترک

نمونه ای از افاضات یک پانترک
بهمن موحدی(بامدادان)

نمونه ای از افاضات یک پانترک :
«"اما هر چه باشد واژه ى تجاوز و تهاجم از ذهن ايرانى جماعت پاك نمى شود. / ديگر تو و ايرانيت تو داعش وار و خشونت آميز عمل نمى كند. با ايرانى طرف هستيم كه جواب خشونت را با خشونت نمى دهد و فيلم دارد اين را به جهان القا مى كند. انگار ايران تروريست پرور و متجاوز نيست. انگار ايران خرابكار و انسان كش و متجاوز نيست. بلكه به آن تجاوز شده و او دارد اين مسئله را به خوبى مديريت مى كند. "»
محمدرضا لوایی پانترک ! تو اگر خود را ایرانی نمی دانی و به اعتراف خودت دشمن ایرانی ها هستی، در این سایت اپوزیسیونِ ایرانی جماعت چه می کنی، و یا به عبارت بهتر چه ... می کنی ؟! بعد چرا دست از این اخلاق زشت و رفتار موذیانۀ خود بر نمی داری و همیشه اصرار داری که نام پاک ایران و ایرانی را مترادف با نام کثیف و منحوسِ رژیم سفاک و غارتگر جمهوری اسلامی کنی ؟! آقای پانترک! این مهم را در مغز خود

فرو کن که حساب و تکلیف خلق قهرمان و شریف ایران با رژیم اسلامی حاکم بر ایران جداست . این آخوندهای پلیدِ ضدایرانی مانند شما پانترکها و تجزیه طلبان آذربایجانی، دشمنی دیرینه با ایران و ایرانی دارند و دقیقاً مثل شما پانترکها و تجزیه طلبان آذربایجانی به خون ایرانی ها تشنه هستند.آخوند شیعه مثل ویروس به جان ایران افتاده است و تمام تلاشش را برای از بین بردن فرهنگ ایرانی انجام میدهد.
هموطنان ما باید بدانند که پان ترکیستها و تجزیه طلبان آذربایجانی در خدمت اهداف شوم رژیم ضدایرانی و ضدبشری جمهوری اسلامی هستند. بیشترین بهره از پانترکیسم را در حال حاضر رژیم جمهوری اسلامی می برد! وجه اشتراک پان ترکها و رژیم جمهوری اسلامی، دشمنی با تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران است . در کل برای وجود داشتن این اندیشه(پانترکیسم) میهن دوستی و تعلق خاطر به تاریخ ایران نباید وجود داشته باشد. و این در راستای اهداف شوم رژیم پلید جمهوری اسلامی نیز می باشد.
سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ضدخلقی و وزارت بدنام اطلاعات جمهوری اسلامی کاملاً بر این جریان (پان ترکها و تجزیه طلبان آذربایجانی) مسلط هستند و حتی به راحتی آنها را هدایت میکنند.
پان ترکها و تجزیه طلبان آذربایجانی سعی در ایجاد یک هویت جعلی و سوء استفاده از هموطنان ترک ما را دارند.اما تیر آنان به سنگ خورده و به جز عده ای از افراد گمراه و نادان را نتوانستند با خود همراه کنند.
بر خلاف مغالطات و نظرات مغرضانه و غیر واقعی و آدرس های غلطی که محمدرضا لوائی ارائه می دهد، سران رژیم جمهوری اسلامی نه تنها خود را ایرانی نمی دانند، بلکه با همۀ وجود و هستی خود از ایران و ایرانی تنفر داشته و دشمن تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران هستند. جمهوری اسلامی، یک رژیم ضد ایرانی است. رژیم جمهوری اسلامی ، دشمن زبان فارسی است و اگر می توانست زبان فارسی را ممنوع می کرد و عربی را جایگزین آن می کرد. رژیم پلید جمهوری اسلامی نه تنها در پی خاموش کردن و سرپوش گذاشتن بر روی یادگارهای ملی و نیاکان ما است، بلکه همواره می کوشد به روش هایی گوناگون، مردم را در زیر سرپوش آهنین و فراموشی تاریخی قرار داده، و آنان را از واقعیات دور بدارد.
باید با هر روشی تفکر پلید و فاشیستی پان ترکیسم را نابود کرد و دولت چین این مهم را درک کرده است و با قاطعیت با پانترکها برخورد می کند. ما ایرانیان نیز پس از سرنگونی رژیم ضدایرانی و ضدبشری جمهوری اسلامی، باید همانند دولت چین با پان ترکها و تجزیه طلبان آذربایجانی برخورد کنیم و همین برخورد قاطع و بدون ترحم را نیز با تجزیه طلبان عرب خوزستانی و بلوچ و کرد داشته باشیم .
سرنگون باد رژیم ضدخلقی جمهوری اسلامی
نابود باد تفکر پلید پان ترکیسم