Skip to main content

وقتیکه هیچ اندرز و نصیحت و

وقتیکه هیچ اندرز و نصیحت و
Anonymous

وقتیکه هیچ اندرز و نصیحت و هشداری و یا تدبیر دلسوزانه ای کار گر نیست تنها یک را ه وجود دارد خیال خود را از شر شیطان راحت کنیم و ...خبر زیر خود گویاست . نقل قول ..

این تیتر بسیاری از مطبوعات آلبانی در روز ۲۷ فوریۀ ۲۰۱۷ می باشد! که سردبیران آنها به هیچوجه نمی توانند مزدوران وزارت اطلاعات رژیم ایران باشند!!!

MEK member arrested in Tirana Albaniaواقعا ماجرا چیست؟ سران فرقۀ رجوی و در رأس آنها مریم رجوی در همین پاریس باید جواب بدهد. ایرانیان و بویژه خانواده های اسرای دربند فرقۀ رجوی در آلبانی باید از رهبران این فرقه و اول هم مریم رجوی بازخواست کنند: شما که برای پنج دقیقه سخنرانی یک مقام آمریکایی در جشنهایتان ۵۰ هزار دلار به او پول می دهید (طبق گزارش اخیر آسوشیتدپرس) برای افراد اسیرتان در آلبانی پول غذا ندارید؟ چرا به آن بیچاره ها پول نمی دهید و از گلویشان می برید می دهید به آمریکائیان جنایتکار؟؟ مگر دزدیدن خوراکی دلیلی جز گرسنگی دارد؟ در کدام زندان جهان به زندانی غذا نمی دهند؟ یا به زندانی می گویند که برو خودت غذا گیر بیار؟؟!!!

تیتر این روزنامۀ آلبانیایی را کپی کنید و به گوگل بدهید ببینید چگونه مطبوعات آلبانی با همین تیتر گزارش خبری دادگاه را منتشر کرده اند؟!.

هر ایرانی باید با دیدن این تیتر در مطبوعات آلبانی که یک کشور بسیار کوچک و فقیر و غیر قابل مقایسه با ایران از لحاظ جمعیت و وسعت و ثروت است غیرتش به جوش بیاید و این را مایۀ شرم و ننگ فرقۀ رجوی بداند که این چنین به نام و اعتبار ایران ضربه می زند.

یک لحظه لینگهای زیر را باز کنید ببینید چگونه مطبوعات آلبانی تیتری را که در اول این نوشته آوردم با خطوط درشت چاپ کرده و گزارش در مورد دادگاه مبنی بر محکوم شدن شخصی به نام محسن س از مجاهدین ایرانی پناهنده به آلبانی در دادگاه تیرانا به شش ماه زندان تعلیقی به جرم دزدیدن چند کنسرو ماهی و سس گوجه فرنگی و نوشابه در همان محله که مقر فرقۀ رجوی در آنجا قرار دارد یعنی منطقۀ بابرو در تیرانا را منتشر کرده اند:

http://www.gazetaimpakt.com/lajm/19366/denohet-muxhahedini-iranian-vodhi-konserva-ne-nje-market-ne-babrru/

http://shqiperiaime.al/post-12339/

http://opinion.al/denohet-muxhahedini-iranian-vodhi-konserva-ne-nje-market-ne-babrru

لازم به یادآوری است که پیش از این نمونه هایی را از کامنتهای مردم آلبانی در زیر مقاله ای در یکی از روزنامه های آلبانی در مورد حضور «سازمان مجاهدین» در کشورشان منتشر کردیم که در یکی از آنها با تعجب پرسیده بودند که چگونه ایرانی می آید به کشور فقیر ما پناهنده می شود؟!!. در زیر کامنتهای یادشده را بازپخش می کنیم:

کامنتهای زیر مقالۀ روزنامۀ آلبانیایی «پشکوپااوژه» – ۱۵ فوریۀ ۲۰۱۶ (قبل از انتقال کامل فرقۀ رجوی به آلبانی) با عنوان «مجاهدین چه کسانی هستند؟» در لینگ زیر:

http://arkivi.peshkupauje.com/2016/02/kush-jane-muxhahedinet