Skip to main content

خمينی؛ عارف يا جادوگر ؟ قسمت

خمينی؛ عارف يا جادوگر ؟ قسمت
Anonymous

خمينی؛ عارف يا جادوگر ؟ قسمت اول
حزب ميهن؛ شهريار شادان - ازتشکيلات درونمرزی حزب ميهن

خمينی؛ آیا عارف بود يا اینکه جادوگر ؟ قسمت اول
آدلف هيتلر ميگويد: حقيقت همان دروغي است كه بارها و بارها تكرار شده است . از جمله دروغ هايي كه ماشين تبليغاتي حكومت اسلامي با تكرارش به شستشوي مغزي مردم ايران اقدام كرد شخصيت خميني بود. نقش خميني به عنوان رهبر مذهبي و سپس رهبريت سياسي از چندين دهه پیش بوسيله غربی ها مورد استفاده ابزاری قرار گرفته بود . غرب حساسيت و خواستگاه مردم ايران را مي دانست . نياز و باور به منجي و ماوراء و متافيزيك . پیش از انقلاب ایران سران قدرتهای جهانی در كنفرانس گوادلوپ تصميم به سرنگونی رژیم محمد رضا شاه پهلوي گرفته بودند تا به آسوده گی بتوانند از منابع و مواهب طبیعی و زير زميني ايران استفاده نمايند . در اين ميان حكومت پنهان جهاني يا استعمار نوين ( آمريكا ، انگليس و شركاء اروپايي شان ) با حمايت مستقيم و غير مستقيم از خميني او را به وسط صحنه دعوت كردند .
با پيروزي انقلاب، نيروهاي انقلابي بي درنگ اقدام به اعدام سران حكومت شاه كردند . برخی از ناظران بيان ميدارند كه يك تيم مجهز تلويزيوني با بر پا كردن آنتن ماهواره اي تمامي اعدامها را بطور مستقيم و زنده براي سران قدرتهاي پشت پرده جهاني ارسال مي كردند تا آنها از حذف فيزيكي سران حكومت شاه مطمئن شوند . در این حال خميني به عنوان رهبر انقلاب از تمامي حوادث آگاه بود . اما در اين ميان مردم در روي صحنه چه نقشي داشتند؟ مردم ملتهب و هيجان زده ايران در جستجوي يك عارف يك پير و معجز ه گر بودند تا همه چيز اين دنيا را به بهشت برين مبدل سازد . پيري كه گفته ميشد نائب امام زمان است .
بی ترديد همواره نيروهاي اهريمني و شيطاني در قالب هاي زيبا و مردم پسند ، آنگونه که مردم باور دارند پا به عرصه ميگذارند و از نا آگاهي و جهل درونی توده مردم بيشترين و بهترين استفاده ها را مي برند . ظاهر عارف گونه خميني با عمامه سياه سيادت و ريش سفيد و بلند از او يك پير و سالك راه حق ساخته بود كه نه تنها مردم بلكه تحصيل كردگان خارج رفته ای چون بني صدر نيز اغفال شدند . اولين رئيس جمهور ايران اسلامي ميگويد : من در اوايل دهه 1350 براي ديدن خميني به عراق رفتم زندگي او ساده وعارفانه بود چنان كه او مگس داخل اطاقش را نمي كشت . این در حالی است که همسر بنی صدر در اولین دیدار از خمینی به بنی صدر هشدار میدهد که در چهره خمینی خشونتی پنهان و نهفته را می بیند اما بنی صدر به این نظر همسرش توجهی نمی کند .
و حكايت ها از كرامات و عرفان خميني بسيار گفته اند . چند ی پيش بمناسبت دهه فجر(1383) تلويزيون حكومت فيلمي گزارشي در باره رزمنده اي كه در اوايل جنگ از ناحيه سر مجروح شده بود پخش كرد . اين رزمنده بخاطر صدمات مغزي بنوعي فلج دچار شده بود . او شبي خواب حضرت علي را مي بيند كه از او مي خواهد يا شفايش دهد و يا مرگش را تعجيل كند حضرت علي او را به خميني حواله ميدهد . روز بعد رزمنده با خانواده اش بسراغ خميني ميروند و خميني 15 دقيقه به نوشيدني دعا ميخواند و رزمنده مي خورد و لحظه به لحظه بهبودي اش حاصل ميشود . براي من عجيب است كه چرا حكومت ملاها اين جادوی خميني را پس از سالها پخش كرد . بی تردید ماشین تبلیغاتی رژیم بسته به نیازش برای ادامه حیات شیطانی خود دست به هرنوع دروغ پردازی می زند.
باری هنوز بسیاری از هموطنان ما بر این باورند که خمینی انسانی وارسته و دلسوز ایران و ملت ایران بود آنچنان که در هنگامه حیاتش کسی جرات خطا نداشت. هنوز خمینی بت بسیاری از مردم ساده پندار ماست و البته این از کلی نگری و تک بعدی نگریستن مردم ما حکایت دارد . ادامه در قسمت دوم