Skip to main content

عراقیها برای ورود به ایران

عراقیها برای ورود به ایران
Anonymous

عراقیها برای ورود به ایران باید ویزا بگیرند در حالیکه بدون ویزا می توانند به ترکیه بروند . سالی بیش از یک میلیون عراقی به سفر توریسیتی به ترکیه می روند و اگر بدنبال مسایل جن.سی باشند راحت تر و ارزانتر و با کیفیت تر را می توانند استفاده کنند نیازی به سفر به آنسوی ایران ندارند. این گزارش جعلی را یکبار یک تجزیه طلب پانعرب در همین سایت منتشر کرد و شما با انتشار دوباره آن فقط ایران و ایرانی را تحقیر می کنی.
البته شما اگر دلت برای ایران می سوزد بجای انتشار این گزارشهایی بی منبع به مشکلاتی در ایران از جمله در همان مشهد بپردازید که در رسانه های رسمی داخل انتشار یافته از جمله آسیبهایی اجتماعی که پناهندگان عراقی و جنگزده خوزستانی و افغانی در سالهای گذشته برای مردم در مشهد درست کرده اند از قتل و غارت و تجاوز تا ازدواجهای بی سرانجام. یا بیکاری 70 درصد کارگران در مشهد بعلت حضور بیگانگان مهاجر

همین چند روز قبل گزارش تجاوز دسته جمعی 11 مهاجر خارجی به یک کودک ایرانی که به مرگ او انجامید منتشر شد که با جار و جنجال ایران ستیزان سریع برداشته شد اما این گزارش مطمئن باش با استقبال ایران ستیزان و پانهای مختلف مواجه خواهد شد. جناب اقبالی گویا خوزستانی هستند ایا می دانید برای دفاع از خوزستان مردم خراسان بیشتراز همه جای ایران شهید دادند و در حالیکه بسیاری از استانها از جمله آذربایجان و اردبیل و لرستان و ... جنگزده های خوزستانی را راه ندادند باز این مردم خراسان بودند که اینها را پذیرفتند اما شما با انتشار این گزارشها آنها را تحقیر می کنید.