Skip to main content

در8 مارس با صدای بلند اعلام

در8 مارس با صدای بلند اعلام
بهمن موحدی(بامدادان)

در8 مارس با صدای بلند اعلام کنیم برابری بی قید و شرط زن و مرد همین امروز، اعلام کنیم آزادی زن با نظم بردگی قابل جمع نیست، اعلام کنیم زن ستیزی و آپارتاید جنسی موقوف! اعلام کنیم مسببین بردگی زن را سرنگون میکنیم، علیه اسید پاشی ها، علیه اختناق و دستگیری ها و اعدامهای گسترده، برای برچیدن نیروهای ضد زن و گله های "امر به معروف و نهی از منکر" از خیابانها صدایمان را بلند کنیم، حکومت آپارتاید جنسی جمهوری اسلامی قابل اصلاح نیست و اگر هم باشد ما آنرا نمیخواهیم، کلیت رژیم جمهوری اسلامی اعم از بنفش و سیاه و سبز ضد زن است ، آخوندهای حاکم بر ایران باید سرنگون شوند، زن ستیزی و تبعیض براساس جنسیت در تمامی شئون سیاسی و اجتماعی و اقتصادی در ایران، تنها با پیروزی سوسیالیسم می تواند پایان یابد. پایان دادن به فرودستی و بیحقوقی زن در جامعه، برعهدۀ اردوی برابری طلبی و جنبش سوسیالیستی طبقه کارگراست.

در این راستا اولاً، باید با افق برابری بی قید و شرط زن و مرد در تمام شئون اجتماعی به میدان بیائیم و به کمتر از این رضایت ندهیم. ثانیا، نقطه سازش ها و موانع سر راه آزادی زن را قاطعانه افشا و منزوی کنیم. ثالثاً، تحقق هدف و خواست آزادی زن را بیش از پیش به نیروی عظیم اردوی آزادیخواه و برابری طلب و چپ جامعه متکی کنیم.
برای پایان دادن به آپارتاید جنسی و انحلال قوانین ضد زن موجود باید حکومت اسلامی حاکم بر ایران را سرنگون کنیم.
زنان و مردان آزادیخواه ایران زمین باید در8 مارس علیه تبعیض و آپارتاید جنسی، علیه فرودستی و بردگی زن، علیه نظام سرمایه داری و جمهوری اسلامی که مسبب دوام و بقای زن ستیزی است، اعتراض کنند.

نه به حجاب اجباری، نه به آپارتاید جنسی
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی