Skip to main content

تفکر چندش آور و فاشیستی "پان

تفکر چندش آور و فاشیستی "پان
بهمن موحدی(بامدادان)

تفکر چندش آور و فاشیستی "پان ترکیسم" از سوی رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی، در داخل ایران تقویت می شود، به این دلیل که تنها چیزی که برای این آخوندهای پلید شیعه که مثل ویروس به جان ایران افتاده اند اهمیتی ندارد ، "مردم ایران" ، "تمامیت ارضی ایران" ، موجودیت ایران" و "تاریخ و تمدن و فرهنگ ایران " است.
نقش دولت پلید ترکیه را نیز نباید از یاد برد، ترکیه همواره خواهان تجزیۀ ایران و «آزادی براداران ترک» در ایران بوده است و جاسوسانش از زمان سلطنت شاه خائن به یاری سازمان «میت» ترکیه در ایران فعال بودند و گرگهای خاکستری و «هفت خواهران» و نظایر آنها را ایجاد می کردند تا در روز موعود این جاسوسان خفته بیدار شوند و با دامن زدن به نفرت ملی و به ویژه نفرت ضد فارس و ضد کرد وضدارمنی تمام منطقه را به آشوب بکشند. ترکیه از این سیاست دست برنداشته است. هموطنان شریف آذربایجانی ما یک بار این تجاوزکاران و

اشغالگران آذربایجان را از ایران بیرون کردند و دست هر متجاوز دیگری را نیز قطع خواهند کرد. خلقهای ایران و ترکیه دوستان دیرین اند. مردم ایران، هم عزیز نسین و هم ناظم حکمت را دوست دارند و آثار آنها را می خوانند.
کثافتی مثل اردوغان و رسانه‌ها و بلندگوهای وی همراه با برخی از شیوخ مفتخور و فاسد و بیشرف عرب به دروغ، بلندپروازی‌های جاه‌طلبانۀ خامنه‌ای جلاد و رژیم سفاک و غارتگر جمهوری اسلامی را «ناسیونالیسم فارس»، «امپریالیسم فارس»، تلاش برای ایجاد «امپراطوری فارس» و «توسعه طلبی فارسی» جا می‌زنند و مزدوران و حقوق‌بگیرانشان در سایت ایران گلوبال نیز این تبلیغات مزخرف و اراجیف را در بوق می‌کنند. در صورتی که درست این است که بگوییم که خامنه ای جلاد و رژیم پان اسلامیست و فرقه گرای شیعۀ جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد امپراطوری شیعه در خاورمیانه و درنهایت در پی تشکیل حکومت جهانی اسلام هستند.
سرنگون باد رژیم های فاشیستی ایران و ترکیه
نابود باد تفکرات پلید پان ترکیسم و پان ایرانیسم و پان عربیسم