Skip to main content

به "حسن"

به "حسن"
بهمن موحدی(بامدادان)

به "حسن"
گناه ندانم کاری و خیانت و رذالت رژیمهای شاه و شیخ را به حساب مردم پارس زبان گذاشتن نامی جز جنایت فرهنگی ملی اقتصادی ندارد .
مردم انقلابی ایران در مقطع انقلاب ضدسلطنتی 57 ، ملا خمینی خون آشام را هنوز خوب نمی شناختند اما شاه خائن را خوب می شناختند. مردم هنوز عملکرد آخوند مرتجع خمینی پلید را ندیده بودند و فقط حرفهای او را شنیدند که بعد اعمال او نشان داد که او یک دوروغگو بوده است که با فریب مردم ایران انقلاب ضد سلطنتی خلق ایران را به شکست رسانید. مردم انقلابی ایران اما رژیم خائن و تبهکار شاه را سالها تجربه کرده بودند و فساد و جنایتکاری ایادی ساواکی شاه را دیده بودند. اندکی نگذشت که مردم ایران ماهیت رژیم خمینی را در اعمال جنایتکارانه آن نیز دیدند و معلوم شد که رژیم خمینی خون آشام روی دیگر سکه سیاه رژیم خائن شاه بوده است. مردم ایران با تجربۀ اندوخته از شکست انقلاب اکنون

آگاهانه تر این رژیم پلیدِ جمهوری اسلامی را سرنگون خواهند کرد و به همین دلیل دروغ های فرزند شاه خائن را نیز باور ندارند. از کوزه همان درآید که در اوست. رضا نیم پهلوی برای مردم ایران فرزند دیکتاتور سابق جنایتکاری می باشد که سالها با اموال و ثروتهای به سرفت رفته مردم ایران مشغول زندگی بوده است. کسی که یک روز در زندگی کار نکرده است بهتر است اول توضیح بدهد که چگونه توانسته است زندگی مرفه ای را در سرزمین اربابان پدری خود آمریکا داشته باشد اما نجات ایران پیشکش ایشان باشد!